Minkä ikäisenä mies on liian vanha panemaan?
Minulla on urheilullinen, hyvin säilynyt 80-vuotias miesystävä. Itse olen 50-vuotias nainen. Haluamme intohimoisesti toisiamme. Miehen siitin ei kuitenkaan jäykisty tarpeeksi, että pystyisimme nussimaan.
Kommentit (65)
Esimerkkitapauksessa ilmeisesti 80-vuotiaana.
MITÄ??! ..voiko(miten ihmeessämuka?enymm.) ton ikäinen, N50-vielä?!, harrastaa seksiä?
IHME. En oo ikinä kuullutkaan moista..
M21
Vierailija kirjoitti:
MITÄ??! ..voiko(miten ihmeessämuka?enymm.) ton ikäinen, N50-vielä?!, harrastaa seksiä?
IHME. En oo ikinä kuullutkaan moista..
M21
Sä oot muutaman tosiasian päässä harakiristä.
No mies voi silti naista tyydyttää hyvinkin helposti, vaikkei enää panemaan pystyiskään! Tiesitö pikku panija sen?
No esim. Saksassa se menee niin että nuoremmat naiset on vanhempien kääkkien kanssa seurustelusuhteessa, vaikka muna ei seiso eikä seksiä juuri kai ole muutenkaan. Ja näissä kuvioissa on ihan ok että muidulla on vakkaripano, minkä kanssa hoidetaan hommat.
Miehen kalua EI TARVITA naisen tyydytykseen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vain tarvitsen. Näemmä väärin sekin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ollutkaan kyse vain naisen tyydytyksestä, vaan molempien. Olisko sulla vinkkejä miehen tyydytykseen, kun ei seiso kunnolla eikä siis yhdyntä onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ollutkaan kyse vain naisen tyydytyksestä, vaan molempien. Olisko sulla vinkkejä miehen tyydytykseen, kun ei seiso kunnolla eikä siis yhdyntä onnistu?
Tuot kylmää kaljaa miehelle kun hän katsoo jääkiekkoa tai jalkapalloa telkkarista. Tietenkään et nalkuta. Mistään. Noin helpolla saa miehen tyydytettyä jos ei ota enää eteen.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Meillä nainen rakastaa sitä hetkeä kun otan dildon esiin ja komennan hänet riisumaan vaatteensa.
]
Olisko sulla vinkkejä miehen tyydytykseen, kun ei seiso kunnolla eikä siis yhdyntä onnistu?[/quote]
Puolilerpulle runsaasti luikkaria ja suikkaria sekä samalla käsitöitä huomio myös pallot.
oletko kokeillut ensin imeä sitä 80 vuotta kustua munaa, varovasti ettei irtoa juurineen
Vierailija kirjoitti:
No mies voi silti naista tyydyttää hyvinkin helposti, vaikkei enää panemaan pystyiskään! Tiesitö pikku panija sen?
No ei voi. Joillekin naisille se yhdyntä on ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitaan. Itse tarvitsen nimenomaan kalua. Ei riitä sormet eikä suu eikä dido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Meillä nainen rakastaa sitä hetkeä kun otan dildon esiin ja komennan hänet riisumaan vaatteensa.
Itsellä ei dildo kyllä korvaa aitoa elintä.
Olen aina pitänyt oman isäni ikäisiä miehiä erittäin puoleensa vetävinä ja kiihottavina.
N naimisissa
Dildoa kun mies käyttäää, voi samalla käyttää käsiäänkin. Kalun kanssa se on vaikeampaa.
Luojan kiitos, että se toiminta lakkaa jossain vaiheessa. Ajatelkaa nyt vaikka millaista meno olisi iltaisin jossain vanhainkodissa, jos näin ei olisi!
Ja ilmeisesti siniset pillerit on jo kokeiltu. Luulen, että tuossa iässä alkaa erektion takuuaika päättymään. Joillakin tietysti vehkeet toimii pitkään takuuajan jälkeenkin.