Yli 50V NAISET
Haluaako yli 50v naiset oikeasti vielä seksiä,kysyn näin ystävällisesti,ja hyvää juhannusta kaikille.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella paljon, ja olen jo yli 60! Seksi on ihanaa ja se nuorentaa, varsinkin kun mies nuorempi..tänään onkin hääpäivä, aamulla sainkin jo, ja just tossa lupas vielä uusintaa.
Miksi ihmeessä se elämän suola lopettaa pitäisi? Ei ei.
Ehkä nuorentaa, mutta samalla saa näemmä erittäin huonolle tuulelle.
Joo, sinut!
Itse olen 32 vuotias mies ja elän kylmässä parisuhteessa ikaiseni naisen kanssa. Vaihtaisin heti naiseni reilusti yli 50 vuotiaaseen naiseen. He ovat kiihoittavia.
Meillä vaimo ilmoitti pari kuukautta viiskymppisten jälkeen, ettei seksi enää kiinnosta. Tästä on nyt pari vuotta aikaa.
En ole viitsinyt enää ehdottaakaan. Pitää vain asennoitua, että kotona ei enää seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan.
Pidän seksistä.
N 52 v.Mistä tällaisen naisen löytäisi? Seksihetki kerran päivässä pitäisi mielen virkeänä ja suhteessa kipinän. Olen ollut vuosia jo itsekseni, kun pari kuukautta on kiihkeitä ja sitten naisen halut alkaa aina vähetä.
Kiitti sulle.
Nusautettii ukon kanssa pikapanot talon takana puolilta päivin. Aikuiset lapset kotona käymässä, ei jaksa odotella että nukahtaisivat.
Joo, ja ei tullu kukaan häirittee, tai nähny mitään, niin kukaan ei saanut traumoja.
Me naitiin ulkohuussin takana horsmikossa olevassa vanhassa Taunuksessa.
No kyllä haluaa. Kun täytin 40 v niin ne halut kumpusi jostain, seksielämä on ollut ihanaa sen jälkeen. Nyt kun 50 v mittarissa niin alkaa olemaan niin päin, että itseäni haluttaa useammin kuin miestäni (ja kieltämättä hieman surettaa se). Ollaan oltu 30 vuotta yhdessä, enkä enää osais edes rakastella kenenkään muun kanssa. En ole pettänyt ikinä.
N51
Tottakai, olen kuusikymppinen, seksi kuuluu elämääni jokaikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan.
Pidän seksistä.
N 52 v.
miksi. ..eikö se oo jo sulta ohi, mummo?
vai. mikä ihme sua oikein vaivaa: 'puuma'-tauti? ;))
M23
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, olen kuusikymppinen, seksi kuuluu elämääni jokaikinen päivä.
älä nyt. vai..eikö se oo jo sultakin ohi mummo?
(vai 'joka päivä seksiä' eli sinä ja 'satisfyer'-sex..;)
M23
Vierailija kirjoitti:
Haluan seksiä usein ja paljon. 55-vuotiaana sitä ei enää saa tarpeeksi usein, kun ei ole vakipanoa. Vanhempana ei enää vedä miehiä puoleensa niinkuin nuorempana. Yhdenillan jutut ovat harventuneet.
kait..se on se sama mitä ap kirjoittajallakin 'puristaa puntista' toi, Lorttona koko elämänsä naisen ongelma: ketä..nyt täyspäistä miestä mikään ikäloppupanopuu .tms: '+55v seksiä haluava'..;) enää vetoaisi?
niinpä. ei ketään..
M23
Tulukaapa ikään 60, seksi maistuu for ever, tekin lapsukaiset olette joskus kuuskymppisiä. Mature 60 v.
Vastaus kysymykseen. Tottakai haluaa, miksi ei. Kun oma mies ikääntyy, tanssilavat, netti ja arki on täynnä vanhemmista naisista pitäviä nuorempia, kyvykkäitä miehiä.