Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero?

Help
22.06.2022 |

Meillä on mieheni kanssa 10v suhde takana. Olemme uusperhe ja lapsia on useampi. Koko suhde on ollut aika kova taistelu ja on ihme että olemme pysyneet yhdessä. Koen suurimpina ongelmina sen, että mieheni on hyvin kiukkuinen koko ajan ja joudun jatkuvasti varoa mitä sanon ja peitellä omia tunteitani, ettei hän vain suutu, suuttuessaan hän on hyvin aggressiivinen. Mies ei kotona ollessaan tee mitään muuta kuin katsoo puhelinta. Olen tuntenut oloni hyvin yksinäiseksi ja olen kokenut ettei mies välitä minusta,koska häntä ei kiinnosta viettää aikaa kanssani, hän ei ole kiinnostunut tunteistani ja käytös minua kohtaan on ollut epäkunnioittavaa. Yritin puhua ongelmistamme useaan otteeseen, mutta mies vain suuttui ja sanoi että olen vaikea ja kiittämätön, joten asia jäi. Ihastuin toiseen mieheen alkuvuodesta ja aloitin salasuhteen. Kerroin kuukauden kuluttua miehelleni suhteesta ja kerroin että haluan erota. Mies tajusi kuitenkin heti omat virheensä ja antoi minulle anteeksi uskottomuuden, hän haluaisi korjata asiat parisuhteessamme ja on valmis tekemään muutoksia. Uskon että hän on tosissaan ja olisi oikeasti valmis muuttumaan. Olen kuitenkin rakastunut tähän toiseen mieheen enkä pysty häntä unohtamaan ja jättämään useista yrityksistä huolimatta. Lapsillemme paras tilanne olisi se, että jäisin ja asiat korjattaisiin. Minulla ei ole tunteita miestäni kohtaan, hän tuntuu vain kaverilta. En myöskään halua häntä seksuaalisesti. Arki toimii ja tämän tapauksen jälkeen mieheni on muuttanut käytöstään. En oikein tiedä mitä tehdä, tuntuu pelottavalta ja vaikealta lähteä, mutta toisaalta en tiedä haluanko unohtaa tätä toista miestä jota rakastan. Vinkkejä ,kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sen kanssa yhteen syystä että?

Olet sen kanssa yhdessä syystä että?

Ihan itse tehtyjä ongelmia.

Vierailija
2/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on helmi,pidä kiinni hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
4/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iminen joutuu itse tekemään päätökset elämässään, ja sitten ottamaan niistä vasstuun ja lopulta elämään niiden kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
5/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies erosi exästään?

Jos oli vaan että luonteet eivät sopineet yhteen, ok. Kun ottaa käytetyn miehen, voi tulla yllätyksiä. Se rakkaus ei aina riitä, pitää olla muutakin yhteisrä kun vaan lapset.

Vierailija
6/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies siis saanut tehtyä muutoksia?

Vierailija
7/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy miehen kanssa ja jatka salasuhdetta. Se on reiluinta kaikkia kohtaan.

Vierailija
8/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne kuin sulla. Tosin suhdetta ei ole, mutta tunteita toista miestä kohtaan. Oma mieheni hyvä mies, mutta rakkaus lopahtanut. Lähinnä kaverisuhteelta tuntuu. Todella kaipaan läheisyyttä ja rakkautta. Kinkkinen tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi