Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitkittyneitä koronaoireita sairastavat miten pääsitte oireista lopulta eroon??
22.06.2022 |
Eipä mulla muuta :( Apua ei ainakaan terveyskeskuksesta saa :(
Järkyttävää miten yksin tämän sairauden kanssa jää .
Kommentit (23)
Viikko viikolta tämä on nyt vihdoin alkanut hellittää.
Mäkin pelkään seuraavaa koronaa näitten pitkittyvien (ja ties minkä) takia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä siihen loppujen lopuksi voinut itse vaikuttaa. Monta kuukautta oli se tilanne että vaikka yritit mitä, tauti jatkui. Sitten se vaan yhtäkkiä muutamassa viikossa alkoi hellittää. Nyt oireita enää jäljellä joku 5 prosenttia, eli ihan pienet tuntemukset kurkussa, keuhkoputkessa ja äänen käheytymisessä.
Väsymys ja heikko olo on tietenkin valtava neljän kuukauden sairastamisen jälkeen, mutta eiköhän se nyt tästä!
Alue: Aihe vapaa
Olen ollut koronassa nyt pari kuukautta. Normaali elämä on toistaiseksi muistoa vain, vaikken edes kovista oireista ole kärsinytkään. Kurkku kutiseva ja karhea, keuhkot ja rinta kipeät. Yskä ja nuha alkaa onneksi olla parempaan päin. Olo raskas ja sairas, pyörryttävä ja hiki lensi jo ennen helteitä. Ainut liikunta on kotityöt, muuhun en kykene.
Kunpa tulisin entiseen kuntoon, mutta pelottaa että uusi variantti ehtii sairastuttaa jo ennenkö tästä selviää, ja ennen kaikkee pelottaa millaiset oireet se mahtaa sitten tehdä. Toivottavasti ei ainakaan tippaakaan tätä nykyistä pahempia.