Koulupsygologit aina pelottavia
Oon aina ihmetelly miksi ne on semmosia kauheen pelottavia. Tuntuu aina jos tulee katse kontakti niin tuijottaa sieluun asti. Lisäksi oln aina vältelly niitä parhaani mukaan, kun aina pelännyt et jos saakin yhtäkkiä tietää mun syvimmän salaisuuden jota en ole koskaan halunnut kertoa alan ammattilaisille.
(Keskittymis vaikeudet, adhd, hahmotus-ja lukihäiriön mahdollisuudesta). Miksi ne tuntuu jotnekin kauheen pelottaville xd. Onko jollain samanlaisia kokemuksia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella tuntemallani psykologilla on itsellään jokin neuropsykiatrinen tai psykiatrinen vaiva. Eivät näe sieluun ja ihan yhtä lailla joutuvat jopa hoidattamaan itseään samoin kuin me kuolevaiset maanmatoset.
Ehkä se on helpompi ymmärtää noissa asioissa toista jos itse tietää oikeasti millaistas se voi olla.
No toi on kyll varmaa iha totta. Voiskohan ap:sta tulla psykologi, kun neuropsykiatrista taustaakin löytyy🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella tuntemallani psykologilla on itsellään jokin neuropsykiatrinen tai psykiatrinen vaiva. Eivät näe sieluun ja ihan yhtä lailla joutuvat jopa hoidattamaan itseään samoin kuin me kuolevaiset maanmatoset.
Ehkä se on helpompi ymmärtää noissa asioissa toista jos itse tietää oikeasti millaistas se voi olla.
No toi on kyll varmaa iha totta. Voiskohan ap:sta tulla psykologi, kun neuropsykiatrista taustaakin löytyy🤷🏼
Hain amikseen lähihoitajaksi, enkä lukioon, jonka kautta valmistuvat psykologit