Mikä on typerin syy soittaa hätäkeskukseen?
Iltapäivälehdistä tulee luettua, kuinka rantakäärme on kiukaassa tai orava kuistilla ja väki on soittanut hätäkeskukseen. Mikä on typerin syy minkä te olette lukeneet/kuulleet?
Kommentit (31)
Portsari ei päästänyt sisään ravintolaan
Olin kerran vierssä todistamassa kun mun kaveri oli ollut riidoissa poikkiksensa kanssa ja kun poikkis ei halunnut vastata puheluihin ja viesteihin, niin kaveri soitti häkeen että voiko ne sieltä soittaa ja vaatia poikaystävää vastaamaan viesteihin. Ei siis ollut edes huolissaan vaan halusi kännissä avautua. Soitteli häkeen sitten sen verran monta kertaa, että kohta olikin jo poliisit ovikelloa pimputtelemassa. Kaveri sai suullisen varoituksen ja onneksi kohta sammui, koska luultavasti olisi jatkanut häkeen soittelua.
Seinän takaa kuului tädin mielestä lAuKaUs.
Eli teini pelasi peliä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran vierssä todistamassa kun mun kaveri oli ollut riidoissa poikkiksensa kanssa ja kun poikkis ei halunnut vastata puheluihin ja viesteihin, niin kaveri soitti häkeen että voiko ne sieltä soittaa ja vaatia poikaystävää vastaamaan viesteihin. Ei siis ollut edes huolissaan vaan halusi kännissä avautua. Soitteli häkeen sitten sen verran monta kertaa, että kohta olikin jo poliisit ovikelloa pimputtelemassa. Kaveri sai suullisen varoituksen ja onneksi kohta sammui, koska luultavasti olisi jatkanut häkeen soittelua.
Katkerat exät.
Sähköt poikki monta päivää ja kaikki verkko palkit kännykästä pois.
Lentävä hyönteinen sujahtanut tuulettaessa sisälle.
Kuinkahan monta prosenttia Häkeen tehdyistä soitoista on näitä turhia soittoja? Jokainen turha soitto hidastaa oikean avun saamista.
Häken päivystäjät ovat uskoakseni niin kokeneita ja koulutettuja, että he erottavat nämä pellesoittajat muista nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Seinän takaa kuului tädin mielestä lAuKaUs.
Eli teini pelasi peliä.
Teinillä taisi olla äänet liian kovalla.
Vierailija kirjoitti:
Sydänkohtaus jos ikää yli 70.
Kyllä minusta silloin on ihan aiheellista soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisen taksin tilaaminen.
Tämä tuli ihan telkkaristakin pari vuotta sitten siinä ohjelmassa 112. Nuoren naisen jalka oli ollut viikon kipeä, olisi pitänyt päästä päivystykseen.
Eivät lähettäneet ambulanssia hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta prosenttia Häkeen tehdyistä soitoista on näitä turhia soittoja? Jokainen turha soitto hidastaa oikean avun saamista.
Häken päivystäjät ovat uskoakseni niin kokeneita ja koulutettuja, että he erottavat nämä pellesoittajat muista nopeasti.
Joskus häke luulee jotain pellesoittajaksi, mutta siellä on tilanne oikeasti päällä. Vasta kun tulee useampi ilmoitus niin tajutaan että se olikin oikea.
Soitetaan savusta, mutta ei selvitetä lähdettä. Etenkin keväisin roskien yms poltto on sellaista mistä soitetaan häkeen. Joskus joku tehdas päästi vesihöyryä ilmoille ja siitä joku soitti tulipalona.
Vierailija kirjoitti:
Sähköt poikki monta päivää ja kaikki verkko palkit kännykästä pois.
Ei voi olla totta. Jos ei oo palkkeja kännyssä, niin ei voi soittaa HÄKE:een.
Kysyttiin lettuohjetta tai vastaavaa