Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein miesystäväni toiselta naiselta

Vierailija
22.06.2022 |

Nyt pelkään, että hän lähtee toisen naisen matkaan.
Olimme pitkään parhaita ystäviä ja jossain vaiheessa alkoi tulla tunteita peliin, joskin peittelin omat tunteeni miestä kohtaan. Juttelimme toisillemme ihan kaikesta ja muutenkin olimme lähes erottamattomat ja jopa yhteiset kaverimme epäilivät aikoja sitten meillä olevan jotain, mutta kielsimme sen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis eikös pettäjä petä aina?

Vierailija
2/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä sen siltä naiselta veit? Aseellaki uhkasit, vai oliko mies ihan omasta vapaasta tahdostaan lähtemässä kanssasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat halpamaisia.

Vierailija
4/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lähteekin jossain vaiheessa toisen matkaan, jos on tuollaista taipumusta. 

Vierailija
5/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkaa, noin vaan vietiin naiselta jonka kanssa olisi halunnut olla... Vai?

Vierailija
6/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sen siltä naiselta veit? Aseellaki uhkasit, vai oliko mies ihan omasta vapaasta tahdostaan lähtemässä kanssasi?

Otsikko kertoo kaiken...ei se mies niin tärkeä, vaan se, että vei toiselta....

Vierailija
7/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa munakompasseissa oikein kiinnostaa?

Vierailija
8/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti lähteekin jossain vaiheessa toisen matkaan, jos on tuollaista taipumusta. 

Milloin luetaan joku asia taipumukseksi? Tiedän miehen, joka ei ollut aiemmin pettänyt. Nainen jonka kanssa petti ei myöskään ollut aiemmin pettänyt. Nyt ovat onnellinen pariskunta.

Pettävätkö siis tulevaisuudessa toisiaan?

Vierailija
9/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis eikös pettäjä petä aina?

Itse petin ensimmäistä puolisoani, mutta muutoin en ole pettänyt. Silloin en ollut koskaan vielä eronnut ja suhteesta ulospääsy tuntui vaikealta. Päädyin sivusuhteeseen ja erosin jonkin ajan kuluttua.

Tuon jälkeen olen päättänyt, että jos suhde alkaa tuntua siltä, että pitää pettää, eroan. Ei se niin vaikeaa ollut. Päätös on pitänyt ja pitää.

Vierailija
10/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena aloitin seurustelun, äitini vastusti - pojan/miehen isällä oli sivusuhteita. Nyt ikäihmisenä voin myöntää äitini olleen oikeassa. Osalla veljessarjasta aina useampi naisystävä ja osa älyttömän mustasukkaisia.

Vierailija
11/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todennäköistä että mies joka on lähtenyt toisen matkaan, tekee sen uudelleen jos yhtään parempi osuu näköpiiriin. Tämä on yksi syy miksi en itse ottaisi miestä joka vaihtaa kumppania lennosta. Jossain vaiheessa olen itse se, jonka kanssa on vaikeuksia ja moni muu näyttää silloin houkuttelevalta kumppanilta. Jos miehellä on ollut tapana langeta tuohon houkutukseen niin se helposti toistuu.

Vierailija
12/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun lähimpään kuppilaan parantamaan haavoja.

Vierailija
13/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän voit miehen ex,n  kanssa jakaa kokemuksia.

Vierailija
14/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on asia, jonka kanssa joudut elämään. 

Vierailija
15/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään vaiheessa yrittänyt saada miestä itselleni. En tahtonut rikkoa heidän parisuhdettaan, enkä siksi tehnyt aloitetta. Olemme alunperin tutustuneet viitisen vuotta sitten ja minä olin silloin parisuhteessa. Nyt viimeiset kolme vuotta olin sinkkuna, kun taas hänellä oli tyttöystävä viimeiset pari vuotta.

Meidän tiet kohtasi uudelleen loppuvuodesta ja lähenimme parhaiksi ystäviksi. Edelleen olemme toistemme parhaita ystäviä ja enemmän.

Ap

Vierailija
16/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lähtee. Elä pelkää etukäteen turhaan jotain mikä ei välttämättä edes toteudu. Nauti elämästä, me eletään vain kerran.

Vierailija
17/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään vaiheessa yrittänyt saada miestä itselleni. En tahtonut rikkoa heidän parisuhdettaan, enkä siksi tehnyt aloitetta. Olemme alunperin tutustuneet viitisen vuotta sitten ja minä olin silloin parisuhteessa. Nyt viimeiset kolme vuotta olin sinkkuna, kun taas hänellä oli tyttöystävä viimeiset pari vuotta.

Meidän tiet kohtasi uudelleen loppuvuodesta ja lähenimme parhaiksi ystäviksi. Edelleen olemme toistemme parhaita ystäviä ja enemmän.

Ap

Kuitenkin. Kerroit meille, että veit......jep!

Vierailija
18/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän aloituksen pointti on? Ja miksipä ei lähtisi toisen matkaan kun tuollaista taipumusta on, hyvin mahdollista.

Vierailija
19/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin luetaan joku asia taipumukseksi? Tiedän miehen, joka ei ollut aiemmin pettänyt. Nainen jonka kanssa petti ei myöskään ollut aiemmin pettänyt. Nyt ovat onnellinen pariskunta.

Pettävätkö siis tulevaisuudessa toisiaan?

Ei tämä tosiaan aina näin mene. Joskus vain elämä ei mene sääntöjen mukaan tai kuin elokuvissa. Antaa koirien haukkua, ei kannata kuunnella pahoja kieliä.

Vierailija
20/24 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tohon pitäisi sanoa? Voi tietenkin lähteä toisen naisen matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan