Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkroppa luinen ja hoikka, alakroppa muhkea?

Vierailija
22.06.2022 |

Voiko läskiä saada mitenkään yläkroppaam? Ihan kauhean näköistä kun kylkiluut näkyy. Ja kaikki läski menee reisiin ja p. rse. Onko tämä nyt se päärynä malli!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ehkä tykkää, mutta minä kyllä miehenä pidän tuollaisista muodoista, kuten monista muistakin. Meitä on moneen junaan. Ylipainokaan ei niin paljon häiritse, mutta semmonen roikkuvatsa on ainoa josta en välitä.

Vierailija
2/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä tosiaan. Kuntosalilla voi saada vähän muotoja yläkroppaan, mutta tulet silti olemaan päärynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

THICC

Vierailija
4/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goolaa lipoedema. Rasva-aineenvaihdunnan sairaus, joka tekee jaloista ja takapuolesta valtavat.

Vierailija
5/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon salitreeni isoilla painoilla yläkroppaan, proteiinia ja alakroppalle aerobista liikuntaa. Kannattaa myös opetella pukeutumaan vartalotyyppinsä mukaan.

Vierailija
6/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti jos et itse pidä tuollaisesta kropasta, niin ei se auta. Itse olisin kuitenkin mieluummin sellainen kuin tasapaksu tai päärynä.

Vierailija
7/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti jos et itse pidä tuollaisesta kropasta, niin ei se auta. Itse olisin kuitenkin mieluummin sellainen kuin tasapaksu tai päärynä.

Tuohan on päärynä.

Vierailija
8/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvan jakautumiseen kehossa ei oikein itse voi vaikuttaa. Monet kuitenkin tykkäävät muhkeasta alaosasta. Ja itse asiassa se on terveyden kannalta hyvä vartalonmuoto naiselle. Iso peppu ja reidet voivat suojata sydäntaudeilta, ja ovat naisen ja tämän lapsen älylkyyden kannalta hyviä. Sitä on tutkittu.

Vierailija
9/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans luiseva yläkroppa, kylkiluut ja solisluut näkyy selvästi ja tosi hoikat kädet ja sormet. Ihmiset on sitä mieltä että olen tosi hoikka ja pieni, vaikka takamus on nykyääm M-kokoa. No, parempi tämä on kuin omenavartalo tai semmoinen iso yläkroppa ja ruipelot jalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi