Bussikuski lepäsi takapenkillä!
Kommentit (32)
Olen nähnyt usein, kun bussikuski pitää taukoa takapenkillä loikoillen. En ihmettele yhtään, kun työssä pitää ajaa autoa. Se on hyvä välillä antaa selän levätä. Kyllä on hysteerinen asiakas ollut.
Voi, tietäisitpä, mitä kaikkea muuta ne kuskit autossa tekee, kun matkustajat ei ole katsomassa.
Mitä ihmettä se haittaa jos kuski hetkeksi oikaisee itsensä penkille? Millaista ihmistä tämä alkaa pelottaa, vieläpä niin paljon, et pitää lehteen tehdä juttu?
Kyllä tämä kyytiin mennyt tässä on päästään vialla, ei kuski, joka hetken lepuutti silmiään ja selkäänsä
Mietin aina näitä juttuja lukiessa, miks v***ssa kaikki pienetkin elämän vastoinkäymiset pitää nykyisin raportoida iltalehteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aiempi keskustelu poistettiin häh?
Ihan perus settiä täällä. Olet juuri kommentoimassa johonkin ja tulee ilmoitus, että hakemaasi sivua ei voi näyttää. Ehkä on meneillään jokin salainen ihmiskoe, jossa testataan voiko turhautumiseen kuolla.
Otin videon ja poistuin paikalta. Kuvaa hyvin tätä nykyaikaa ja turbolammasNPC hahmoja.
Tutussa pikkukaupungissa on yhden vuoron kohdalla ihan tuttua, että kuski lepäilee autossa ennen vuoron lähtöä. Tulee edelliseltä reissulta ja pitää asemalla jonkun 20 minuutin tauon ennen kuin lähtee seuraavalle ajolle.
Vierailija kirjoitti:
Voi, tietäisitpä, mitä kaikkea muuta ne kuskit autossa tekee, kun matkustajat ei ole katsomassa.
Mitä ihmettä se haittaa jos kuski hetkeksi oikaisee itsensä penkille? Millaista ihmistä tämä alkaa pelottaa, vieläpä niin paljon, et pitää lehteen tehdä juttu?
Kyllä tämä kyytiin mennyt tässä on päästään vialla, ei kuski, joka hetken lepuutti silmiään ja selkäänsä
Siis tuo koko uutinen oli niin absurdi. Mitä ihmettä :D miten voi pelottaa jos joku makaa silmät kiinni takapenkillä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin aina näitä juttuja lukiessa, miks v***ssa kaikki pienetkin elämän vastoinkäymiset pitää nykyisin raportoida iltalehteen?
Tässä ei ole edes mitään vastoinkäymistä vaan kuski otti pienet tirsat ennen ajon alkua ja joku hysteerinen paskahousu kirjoitti siitä lehtiin. Yhtä mielenkiintoinen juttu olisi ollut kun olisi uutisoitu että kaivinkonekuski joi kahvia jalat kojelaudalla kahvitaukonsa aikana, hui kauhiaa voiko se nyt vahingossa vaikka kauhaista kakkaa kuran sijasta, en uskaltanut jäädä katsomaan.
Paljon mieluummin olen tirsat vetäisseen kuskin kyydissä, kuin väsyneenä ajavan.
Miten arjesta vieraantuneita suomalaiset ovat? Kertoo myös paljon lehdestä kun se julkaisee tallaista roskaa. Toinen kysymys on kuvattu video. Jos kuljettaja nukkui autossa joka ei ollut ajossa miten tulkitaan yksityistä ja julkista tilaa? Onko auto kuljettajan pitäessä taukoa tulkittavissa sillä hetkellä taukotilaksi joko ei käsittääkseni ole julkinen paikka.
Me kuskit ajetaan pahimmillaan 12 tunnin pätkää. Pakko on joskus käyttää tauko siihen, että nukkuu hetken.
No, on mulle suututtu siitäkin kun kävin vessassa. Vaikka bussi lähti ajoissa liikenteeseen😅
Olen nähnyt bussikuskin käyvän pikaisella hätäkusella. Autossa ei kyllä ollut muita kuin minä (vanha ukko) ja kuski ja pysäkki oli syrjäisellä paikalla. Tuumasin ensin että oho! Ja sitten että ihmisiähän nuo kuskitkin on.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt bussikuskin käyvän pikaisella hätäkusella. Autossa ei kyllä ollut muita kuin minä (vanha ukko) ja kuski ja pysäkki oli syrjäisellä paikalla. Tuumasin ensin että oho! Ja sitten että ihmisiähän nuo kuskitkin on.
siis pusikko, ei vessa.
Jos oli aidosti huolissaan, olisi soittanut poliisin puhalluttamaan ja katsomaan kuskin ajokunnon. Kuvaaminen ja poisluikkiminen on omituinen ratkaisu. Kuskeilla ei varmasti ole lupaa nukkua autossa mutta levätä varmasti hetken saa.
Oliko juhannusteltta kuskilla pystyssä
Vierailija kirjoitti:
Ne varmaan maksaa näistä järkytyksistä?
Asennossako kuskin pitäisi seistä bussin vieressä odottamassa Sinua? Kuskin kannattaa pitää ensi kerralla ovet kiinni lepotauon ajan, kunnes bussi lähtee, niin skandaalin metsästäjät pysyvät loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä jo mietin et mikä järkyttävä näky siellä on ollut!! Ja sitten.. 🙄
Miksi aiempi keskustelu poistettiin häh?