Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Lauttasaarelaisesta K-Supermarketista varastetaan kaikki mustaleimaiset emmental -juustot, niitä ei voi pitää enää hyllyssä ollenkaan

Vierailija
21.06.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008898420.html

Siis sieltä varastetaan kuulemma melkein koko hylly kerrallaan tyhjäksi, jos laitetaan mustaleimaista emmentalia. Ei varasteta muita juustoja tai muitakaan tuotteita tällä tavalla. Ainoastaan Nescafen pikakahvia ja kalanmaksaöljykapseleita on varastettu suuremmassa määrin.

Mutta mikä ihme selittää tuota mustaleimaista emmentalia?

Kaupan mukaan kyseessä ei voi olla hinta, siellä on paljon kalliimpiakin juustoja, joita ei varasteta.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun Tourette: vihervassari, vihervassari, vihervassari!!!

Vierailija
22/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myös Möllerin kalanmaksaöljykapselit vietiin hyllyistä vielä jonkin aikaa sitten, mutta nyt tilanne on rauhoittunut. Pikakahvia, Möllerin kapseleita ja mustaleimajuustoja yhdistää se, että ne varastetaan usein suuremmissa erissä".

Ulkomaalaisten pizzeriossa tarve myös Möllerin kalanmaksaöljylle ja pikakahvillle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit tykkää juustosta niin kovasti XD

Vierailija
24/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän mustaan pörssiin menee

Vierailija
25/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroan sitä päivää kun Laruun tuli metro ja uudisrakentamista. 

Vierailija
26/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri Lauttasaaressa? Eiks se ole siellä Hesoissa vähän parempaa aluetta?

Vierailija
27/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä jännä. Vaikka niillä olisi joku vakiostaja, joka maksaa esim. 2 euroa paketilta, niin kymmenestä paketistakin saisi vain 20 euroa. Saako sillä edes mitään huumeita? Vai onko tuo vain pieni lisätulonlähde jollekin, jolla on jo rikosrekisteri?

Ei se nistipatakaan aina maistu, pizzan sillä saa.

Vierailija
28/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, kyllä mä olen aina luullut että pizzerioiden pizzassa käytetään mozzarellaa tai muuta vastaavaa juustoa. Toki kotikeittiöissä mustaleima on ihan hyvää kuorrutukseen, mutta siitähän tulee sellainen paljon kovempi pinta kuin mozzarellasta.

Vierailija
29/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myös Möllerin kalanmaksaöljykapselit vietiin hyllyistä vielä jonkin aikaa sitten, mutta nyt tilanne on rauhoittunut. Pikakahvia, Möllerin kapseleita ja mustaleimajuustoja yhdistää se, että ne varastetaan usein suuremmissa erissä".

Ulkomaalaisten pizzeriossa tarve myös Möllerin kalanmaksaöljylle ja pikakahvillle?

Narkit on oppineet linnassa pikakahviin. Vitamiinejakin käyttävät kun syöminen on huonoa.

Vierailija
30/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tuo joku "tilaustyö"? 

Eli esim. joku ravintola on tehnyt "tilauksen" tästä tuotteesta?

Eli varas/varkaat tietävät etukäteen mihin myyvät nuo juustot?

Näin mä luulen. Yhdessä dokumentissa narkomaani kävi varastamassa sisäfilettä ja myi sen halvemmalla vähemmistöryhmän edustajalle, että saisi rahaa huumeisiin.

Vierailija
31/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, kyllä mä olen aina luullut että pizzerioiden pizzassa käytetään mozzarellaa tai muuta vastaavaa juustoa. Toki kotikeittiöissä mustaleima on ihan hyvää kuorrutukseen, mutta siitähän tulee sellainen paljon kovempi pinta kuin mozzarellasta.

Antaa se makua siihen tukun juustovastikkeeseen. Kolmen kilon pussiin kun sekoittaa palan, on pizza maukkaampi kuin kilpailijalla.

Vierailija
32/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusnatsien rasismia

Vierailija
33/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaisessa ravintolassa käytettiin emmentalia uunipastojen kuorruttamiseen. Pizzoissa oli jonkinlaista emmental-mozzarella sekoitusta.

Vierailija
34/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa se makua siihen tukun juustovastikkeeseen. Kolmen kilon pussiin kun sekoittaa palan, on pizza maukkaampi kuin kilpailijalla.

Just näin. Mozzarella yksinään on liian kallista ja mautonta.

Vierailija
35/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaleima emmental on hyvää. Maistuisikohan varastettuna vielä paremmalta?

No kyllähän sä tiedät, toisen ruoka on aina parempaa.

Jos nyt totta puhutaan, niin näin sellaisten kamalien juustonarkomaanien vetävän sulatettua Mustaleimaa suoraan suoneen! Ihan hirveää!

Vierailija
36/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persun Tourette: vihervassari, vihervassari, vihervassari!!!

Vihervassarin OCD: persu, persu persu!!!

Vierailija
37/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan tunsin useita kovien huumeiden käyttäjiä ja eivät nämä mitään juustoja tai kalanmaksaöljykapseleita varasteleet. Vaatteet, kalliit maastopolkupyörät, elektroniikka ja muu vastaava oli se mitä heillä liikkui.

Vierailija
38/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sieltä kaupasta pöllitä myös mozzarellaa?

Vierailija
39/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan tunsin useita kovien huumeiden käyttäjiä ja eivät nämä mitään juustoja tai kalanmaksaöljykapseleita varasteleet. Vaatteet, kalliit maastopolkupyörät, elektroniikka ja muu vastaava oli se mitä heillä liikkui.

Se homma on niin yleistynyttä, että kilpailu on koventunut ja rankkuahan ei näpistelystä tule.

Vierailija
40/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri Lauttasaaressa? Eiks se ole siellä Hesoissa vähän parempaa aluetta?

Se on Kauppatorilta katsoen tois puol Kaarinan rajaa. Eli = WT-alue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi