Miten ihmisellä voi olla niin monta seksikumppania, ettei edes muista lukua?
Vaikka olisi kuinka monta miten voi mennä laskuissa sekaisin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aika kammoa kun kiertopalkintoakat kertovat villistä elämästään. Se nyt vaan on naisilla ja miehillä ero kuin yö ja päivä. Naisella panon saaminen ei ole millään lailla kunniaksi. Tästä faktasta pöljäkenaiset vielä tärisevät :D.
M yli 50 vähemmän kuin 100 naista.
Ehkei kaikki ole hirveän kiinnostuneita siitä, miten kunniallisina sinä ja muut säälittävät kaksinaismoralistit heidät näkevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän vielä hyvin sen, ettei muista seksikumppanien määrää, etenkin jos seksielämää on takana jo useita vuosikymmeniä. Sen sijaan mielestäni on hyvin outoa, ettei muista tarkalleen, kuinka monen kanssa on ollut parisuhteessa. Oma miesystävänikään ei osannut sanoa tarkkaa lukua, kun kysyin hänen entisten tyttö/naisystäviensä määrästä. Hänellä on kyllä aika huono muisti, mutta silti.
Uteliaisuudesta kysyn, että miten itse määrittelet parisuhteen.
Hmm... Minusta tapailu/''säätö'' (typerä sana, tiedän) muuttuu parisuhteeksi silloin, kun siitä on yhdessä sovittu, että ollaan yhdessä eikä tapailla muita. Kun kysyin tuosta entisten parisuhteiden määrästä miesystävältäni, tarkensin vielä, että nyt ei siis lasketa mitään viikon kestäneitä juttuja vaan minimissään vuoden kestäneitä suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän vielä hyvin sen, ettei muista seksikumppanien määrää, etenkin jos seksielämää on takana jo useita vuosikymmeniä. Sen sijaan mielestäni on hyvin outoa, ettei muista tarkalleen, kuinka monen kanssa on ollut parisuhteessa. Oma miesystävänikään ei osannut sanoa tarkkaa lukua, kun kysyin hänen entisten tyttö/naisystäviensä määrästä. Hänellä on kyllä aika huono muisti, mutta silti.
Uteliaisuudesta kysyn, että miten itse määrittelet parisuhteen.
Hmm... Minusta tapailu/''säätö'' (typerä sana, tiedän) muuttuu parisuhteeksi silloin, kun siitä on yhdessä sovittu, että ollaan yhdessä eikä tapailla muita. Kun kysyin tuosta entisten parisuhteiden määrästä miesystävältäni, tarkensin vielä, että nyt ei siis lasketa mitään viikon kestäneitä juttuja vaan minimissään vuoden kestäneitä suhteita.
Vähän ristiriitaisia määritelmiä. On parisuhteita, joissa sovitaan hyvin nopeasti, ettei tapailla muita ja on parisuheita joissa ollaan yhdessä yli vuosi ilman sitoumuksia.
Itse en tietäisi, monessako parisuhteessa olen ollut, jos minulta kysyttäisiin sitä. Tiedän, montako kertaa olen ollut yli vuoden jatkuneessa suhteessa (6), mutta lisäksi on ollut muutama alle vuoden kestänyt suhde, joissa on oltu yhdessä niin että on oletettu, että suhde jatkuu ja kestää ja on jopa tavattu toistemme ystäviä ja/tai sukulaisia.
Se mikä itselleni on merkityksellistä, on todelliseen sitoutumiseen eli avo- tai avioliittoon johtaneet suhteet. Niitä meillä puolisoni kanssa on kummallakin tätä ennen vain yksi. Jos hänellä olisi enemmän, en luultavasti pystyisi uskomaan hänen olevan sitoutunut meidän liittoomme kun ei ne kerran ennenkään ole hänelle paljon merkinneet.
Minulla on alle 10 enkä siltikään muista ellen ala käymään historiaa läpi ja erikseen muistelemaan. En edes muista kaikkien nimiä enää..
Kyllä niitä voi. Kaikki yli kymmenen vuoden aikana baarista pokatut yhden yön jutut, kaikki lukuisat lomaromanssit ulkomailla, kaikki tindersäädöt, seurustelusuhteet ja niiden välillä tapahtuneet seikkailut sekä joskus jopa suhteen aikana tapahtuneet sekoilut. Kaikki lukemattomat kännisuhteet millon missäkin mökeillä ja kotibileissä, kaikki pikapanot jossain hetken mielijohteesta puolituntemattoman kanssa. Ja joo, ei niitä muista. Itse muistan noin suurinpiirtein ehkä kymmenien tarkkuudella.
N29
Lähinnä epäasiallista pitää lukua. Aiemmat suhteet pitäisi kyllä olla poiskäsiteltyjä, intiimisuhteet mukaan lukien. Nuorena ne kyllä on muistissa. Väestön mediaani on kai 13, usein siinä nuorena aikuisena . Keskiarvo vissiin paljon enemmän. Seksiaddikteilla etenkin esiintyy huimia lukuja.
Ei mulla monta ole ollut, mutta kun siitä on niin kauan, etten muista.