Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri kortin saanut tyttö hurjastelee

Vierailija
21.06.2022 |

Mitä tälle voisi tehdä, kun ei voi aikuisen tytön takapenkilläkään istua vahtimassa? Naapurit ovat nähneet kun tyttö ajaa tuhatta ja sataa ohi ja kerran kun hänellä oli isänsä auto lainassa, näytti ajotietokone keskinopeudeksi 110km/h viimeisimmältä matkalta. Tyttö kulkee autolla töihin ja harrastuksiin, eikä maaseudulla ole oikein järkevää ottaa autoa tai avaimia poiskaan, kun omallaan pääosin ajaa ja aikuisesta ihmisestä kyse. Hirvittää koko ajan, että jossain kohtaa tyttö on jossain ojassa tai autonsa kanssa männyn ympärillä :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavalta riskiltä toi suttura vaikuttaa liikenteessä! Jos pää yltää hädin tuskin ratin korkeudelle,niin katastrofin ainekset on valmiina! Toivottavasti kukaan viaton ei kuole tuon otuksen takia!

Vierailija
22/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä on oma auto? Onko ostanut omilla rahoillaan ja maksaako itse bensat?

Jos te maksatte, niin ette maksa jos ajotapa ei muutu. Viime kädessä ilmoitatte hätäkeskukseen hurjastelusta ja toivotte että poliisi pysäyttää ennen ennenkuin ulosajo.

On ostanut auton omilla rahoillaan ja maksaa itse polttoaineet ja muut auton laskut. Eivät nuo 15 vuotta vanhat käytetyt niin montaa tuhatta maksa. Poliisille soittamista olemme miettineet, mutta on aika vaikea sanoa kun se tuosta pihasta lähtee, että missä se kulloinkin sattuu ajelemaan. Poliiseja muuten täällä näkee todella harvakseltaan.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vauhtia päätyy kohta hautaan. Toivottavasti ei viattomia mukanaan.

Vierailija
24/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on täysi-ikäinen. Valittaa toki voitte, mutta juuri mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
25/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä on oma auto? Onko ostanut omilla rahoillaan ja maksaako itse bensat?

Jos te maksatte, niin ette maksa jos ajotapa ei muutu. Viime kädessä ilmoitatte hätäkeskukseen hurjastelusta ja toivotte että poliisi pysäyttää ennen ennenkuin ulosajo.

On ostanut auton omilla rahoillaan ja maksaa itse polttoaineet ja muut auton laskut. Eivät nuo 15 vuotta vanhat käytetyt niin montaa tuhatta maksa. Poliisille soittamista olemme miettineet, mutta on aika vaikea sanoa kun se tuosta pihasta lähtee, että missä se kulloinkin sattuu ajelemaan. Poliiseja muuten täällä näkee todella harvakseltaan.

AP

Tuota onkin mukava miettiä sitten kun tyttö on haudassa. "Mietittiinhän sitä ilmoittamista mutta sitä ja mutta tätä..."

Vierailija
26/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuota onkin mukava miettiä sitten kun tyttö on haudassa. "Mietittiinhän sitä ilmoittamista mutta sitä ja mutta tätä..."

Ja mitä poliisi tekee sillä tiedolla, että "hurjasteluun taipuvainen teiniautoilija lähti juuri pihasta johonkin"? Poliisiko asettaa jonkun pikkupitäjän sorateille joka paikkaan tutkat siltä varalta, että tämä asennevammainen autoilija saataisiin sattumalta kiinni, jos sattuisikin ajamaan ylinopeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi