Asioita mitä et ymmärrä?
Eli mikä on nimenomaan sellainen asia, mitä muut tekevät, mutta et ymmärrä miksi?
Tarkoitus ei nyt ole mollata ketään, vaan ihan vain uteliaisuudella ottaa selvää. Ehkä joku näin tekevä osaisi sitten tulla valaisemaan asiaa?
Minä aloitan. Eli minua välillä mietityttää, miksi ihmiset taluttavat polkupyöriään? Ilmiselviä syitä ovat tietenkin: pyörä mennyt rikki, puhuu puhelimessa samalla, kävelee kaverin kanssa tai liian painava kassi mukana. Mutta taluttajia tulee vastaan jatkuvasti, ilman kasseja tai kännykän räpläystä, joten ei kai heidän kaikkien pyörä voi olla juuri äsken mennyt rikki...?
Ehkä vähän hassu esimerkki, mutta meillä kaikilla on varmasti jokin asia jota mietimme, että miksiköhän tuokin käyttäytyy/sanoo noin?
Kommentit (24)
Seksuaalisen ahdistelijan viestit ilmoitetaan asiattomiksi.
Sitä, miksi mediatalot haluavat luoda eripuraa jatkuvasti ottamatta mitään vastuuta mistään.
Pronominien väärinkäyttö on minusta silkkaa tyhmyyttä, en ymmärrä esim. ap:ta lainkaan.
Venäläinen maailmankuva ja mentaliteetti on täysin mahdotonta ymmärtää.
Sitä en ainakaan ymmärrä mistä aloittaja repäisi tuon mitänsä. Tuo mitä tässä tapauksessa inakin, kuuluu asioihin, joita en ymmärrä
Jotenkin kummallista miten media huomiota annetaan hirveästi vähemmistöille ja mennään heidän loukkaantumisien mukaan. Canselointi ja siihen liittyvä kulttuuri. Tuntuu että jotenkin tosi herkiksi on ihmiset menny ja loukkaannutaan ihan kaikesta
En ymmärrä, miksi jotkut änkeävät pysäkillä ratikkaan, ennen kuin ulos pyrkivät matkustajat ovat päässeet pois alta. Eihän siellä ole edes kunnolla tilaa?!
Ihmiset taluttavat pyörää koska haluavat kävellä välillä tai ei jaksa enää pyöräillä. Ehkä ylämäki tai liian vilkasta liikennettä /ihmisiä ympärillä. Tai ympäristö jossa haluaa katsella rauhallisesti ympäristöä. En ymmärrä miksi nuoret neidot töröttävät huulia bussipysäkillä huulet kiinni puhelimessa ja ottavat kuvan instaan, toisaalta ymmärrän että nuorena matkitaan muita ja halutaan ilmaista asioita. Mitä jotkut pojat siitä ajattelevat kun ne huulet ponnahtavat instaan ja koko ruutu on puoliksi huulet. Kai se taidamuotona menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää peppureikään panna, minä tykkään naisen kireästä pikkupepusta.
Entä missä kunnossa oma rektumisi on?
T: Markku 54v
En ymmärrä Silakoita. Mikä siinä nettikiusaamisessa joukolla on niin hienoa?
Kaikkeen olen tottunut, paitsi ihmisten jatkuvaan tyhmyyteen (Suomessa sitä taitaa edustaa vkk.)
En ymmärrä nykymenoa laisinkaan. Nuoret naiset ottavat kävellessään kuvia naamastaan. Kaikki tuijottavat puhelintaan koko ajan. Itse ihailen kaunista luontoa ja maisemia. Olen tipahtanut kärryilta, olen 44v.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä nykymenoa laisinkaan. Nuoret naiset ottavat kävellessään kuvia naamastaan. Kaikki tuijottavat puhelintaan koko ajan. Itse ihailen kaunista luontoa ja maisemia. Olen tipahtanut kärryilta, olen 44v.
Eivätkä edes nuoret naiset ainoastaan ota kuvia vaan sellaiset 12v tytötkin.
Bussipysäkillä hengailua kun ei edes menossa bussilla.
Jo alaikäisten syrjäyttämistä ja maalittamista. Henkilön mustamaalaamista jota ei edes tunne ja sitäkin isoilla joukoilla tekevät ja itseään siinä jalkaansa pommittavat. Naispuolisten ahdistelua ja kuvien ottamista ja levittelyä ja sitten kaiken päälle kostamista. Huonoa huumoria joka ei edes huumoria eikä hauskaa. Narskuja en ymmärrä enkä psykopaatteja enkä sosiopaatteja. Koulun toimimattomuutta ja koulusotaa. Sitä että ei kunnioiteta toisten koskemattomuutta eikä kehorauhaa. Kehorauhaa ei myöskään olemassa vaan kehosotaa.
Terveydenhoidon toimimattomuutta ja rikkinäisyyttä.
Mulla on tyhjä kohta näiden osalta, ellei joku selitä rautalangasta. En ymmärrä autojen kovaa vauhtia, miten ihmiset saavat pysymään sen tiellä koko ajan ja uskaltavat ajaa vaarallisella tiellä. En tajua mikä innostaa joulussa, jääkiekossa, jalkapallossa, konserteissa meluineen. Sotkeminen kadulla. Egoistinen tapa harjoittaa jotain ammattia kuin vampyyri, ylimielisenä ja paheksuu muita.
Nainen
mies54v