Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita mitä et ymmärrä?

Vierailija
21.06.2022 |

Eli mikä on nimenomaan sellainen asia, mitä muut tekevät, mutta et ymmärrä miksi?

Tarkoitus ei nyt ole mollata ketään, vaan ihan vain uteliaisuudella ottaa selvää. Ehkä joku näin tekevä osaisi sitten tulla valaisemaan asiaa?

Minä aloitan. Eli minua välillä mietityttää, miksi ihmiset taluttavat polkupyöriään? Ilmiselviä syitä ovat tietenkin: pyörä mennyt rikki, puhuu puhelimessa samalla, kävelee kaverin kanssa tai liian painava kassi mukana. Mutta taluttajia tulee vastaan jatkuvasti, ilman kasseja tai kännykän räpläystä, joten ei kai heidän kaikkien pyörä voi olla juuri äsken mennyt rikki...?

Ehkä vähän hassu esimerkki, mutta meillä kaikilla on varmasti jokin asia jota mietimme, että miksiköhän tuokin käyttäytyy/sanoo noin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi jotkut änkeävät pysäkillä ratikkaan, ennen kuin ulos pyrkivät matkustajat ovat päässeet pois alta. Eihän siellä ole edes kunnolla tilaa?!

Sama taloyhtiön hississä.

Vierailija
22/23 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nykymenoa laisinkaan. Nuoret naiset ottavat kävellessään kuvia naamastaan. Kaikki tuijottavat puhelintaan koko ajan. Itse ihailen kaunista luontoa ja maisemia. Olen tipahtanut kärryilta, olen 44v.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faxin toimintaperiaatetta. It's magic!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi