Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo päätti mihin lähetään kesälomareissulle, eikä edes kysynyt minun mielipidettäni

Vierailija
21.06.2022 |

Vaimo sanoi haluavansa tänä vuonna Linnanmäelle ja sen jälkeen mentäisiin pariksi yöksi hänen vanhemmilleen (eri paikkakunnalle). Minulta ei kysytty yhtään mitään mitä haluaisin lomallani tehdä (turha minun laittaa vastaan. Ei auta mitään). Ei voisi vähempää kiinnostaa mennä mihinkään ihmisvilinään huvipuistoon ja etenkään sen jälkeen anoppilaan yökylään. Kotiinjääminen ei tule minulla kuulonkaan, koska riitaahan siitä tulisi, "koska en tee mitään mistä hän tykkää". Lapsia meillä ei ole, joten siitäkään ei ole kysymys. Vtuttaa koko reissu jo valmiiksi vaikka lähtö vasta viikonloppuna. Onko tällainen muillakin yleistä, että vain toinen osapuoli tekee yksin päätökset? Ei vain huvittaisi yhtään lähteä, kun koko ajan pitäisi miellyttää, ettei toinen vain suutu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osannu sit suuta avata ja keskustella

Vierailija
2/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me reissataan usein miehen kanssa erikseen. Kyllä mä voin ainakin sanoa että sori, ei kiinnosta. Mies lähtee sitten yksin tai kaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäelle voisi lähteä, mutta toisten nurkkiin yöksi en todellakaan. Eukko saisi lähteä yksin.

Vierailija
4/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ikinä ollut omaa mielipidettä lomakohteista?

Ehkä vaimo on vain tottunut siihen, ettei sinulla ole kuitenkaan asiasta mitään mielipidettä tai ajatusta.

Vierailija
5/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vain reilun viikonlopun mittainen loma kesässä, niin sitten just joo. Mutta jos sulla on pidempi loma, niin eihän tuohon nyt tuhraannu kuin muutama päivä ja sit se on ohi. Parisuhteessa on tollasta ja kompromisseja jne. 

Vierailija
6/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko.

Vierailija
7/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naiset enää nykyään miesten mielipidettä kuuntele kun joka asiaa pitää mennä niin kuin naiset haluaa

Vierailija
8/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle hyvä avauslaini:

Hei kulta, mun mielestä olisi mukavaa, jos voitaisiin yhdessä suunnitella, mitä lomilla tehdään. Mitä mieltä olet? Onnistuisiko sellainen, se olis mulle ja meidän parisuhteelle tärkeää. 

Vierailija
9/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas**t sulla inseli mitään vaimoa ole.

Vierailija
10/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä naiset enää nykyään miesten mielipidettä kuuntele kun joka asiaa pitää mennä niin kuin naiset haluaa

Ei jokaisessa parisuhteessa toimita samalla tavoin kuin sinun parisuhteessasi. Yleistät liikaa.

Vierailija
11/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aloittajalla on ikää, kauanko naimisissa?

Vierailija
12/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko aloittajalla on ikää, kauanko naimisissa?

36 ja ei naimisissa, neitsyt.

Trollasin

Ap

Vierailija
13/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko vaimo toivoisi, että sinä kerrankin suunnittelisit ja järjestäisit teille jotakin kivaa yhteistä? En naljaile, itse toivoisin että en itse olisi aina se joka hoitaa kaikki tai muuten ei tapahdu mitään, sama voi olla vaimollasikin. Hän voisi olla otettu ja tuntea itsensä huomioiduksi.

Vierailija
14/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sille heippalappu kuivauskaapin oveen.

Vierailija
15/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaako siellä tossun allakin aurinko?

Vierailija
16/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tuollaista. Jos yksipuolisesti suunnittelee menot niin saa mennä yksin. Pitää ensin kysyä kiinnostaisiko ja jos ei kiinnosta toista niin pitänee mennä yksinään tai jonkun sukulaisensa kanssa. Näin meillä että on menty sitten lähiomaisten kanssa jos toista ei kertakaikkiaan kiinnosta. Eikä ole riidelty. 

Vierailija
17/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi toimi taitamattomasti. Minä meilläkin päätän lomareissut, mutta yleensä annan miehelle parikolme vaihtoehtoa, joista sen mieleisimpäni saan kuulostamaan miehen mielestä parhaalta vaihtoehdolta ja hän valitsee sen tyytyväisenä kun sai päättää. Miehellä itsellään ei koskaan ole mitään ideoita tai ehdotuksia, jotka kyllä huomioisin, jos niitä olisi.

Vierailija
18/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tästä vaimon kanssa puhua? Mitä sinä haluaisit tehdä ja oletko kertonut hänelle näistä?

Vierailija
19/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko päättä kesälomareissukohteesta?

Vierailija
20/28 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko tästä vaimon kanssa puhua? Mitä sinä haluaisit tehdä ja oletko kertonut hänelle näistä?

Sanoin että en tykkää huvipuistoista paljoa, niin alkoi mököttämään ja äksyilemään. Äksyily lisääntyi kun sanoin että voin lähteä, mutta en pysty tulemaan hurjiin laitteisiin, koska alan voimaan pahoin herkästi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän