Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo 2 viikkoa koronan oireiden alkamisesta ja vieläkin yskittää ja rintaan pistää. Milloin tämä loppuu?

Vierailija
21.06.2022 |

Liikuntaa ei kestä juuri lainkaan ja väsyttää.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tosiaan ole mikään nuha eikä edes lievä kun oireet kestää monta viikkoa. Ja varsinkaan ei ole nuha, kun just nuha on se ainoa oire jota ei tähän "tavislentsuun" kuulu ollenkaan. Ei ole tarvetta niistämiselle eikä nenäliinoille.

Vierailija
22/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai haette neljännet piikit kuitenkin?

En ottaisi enää kolmattakaan vaikka saisin. Olen siis sairastanut sen alkuperäisen version vuonna 2020 ja jopa testatusti. Ne kaksi rokotusta otin jotka sain.

Ja sairastuin omikroniin toukokuussa -22 ja ainoa ero on se, että nyt oli kurkku aivan julmetun kipeä vajaan viikon ajan ja yskä alkoi vasta sen jälkeen. Tuossa ekassa yskä oli suunnilleen se eka oire. Kummassakin oli kuumetta _ei kyllä korkeaa_ viikon verran. Nuhaa ei ollut kummassakaan, mutta kurkku oli kummassakin tartunnassa täynnä limaa ja todella sitkeää kuin jotain liimaa joka ei meinaa lähteä yskimällä eikä oikein "yökkäilemälläkään". 

Väsymys, päänsärky ja sellainen yleinen voimattomuus ja huonovointisuus on se pahin koronaoireilu. Tuon ärsyttävän yskän lisäksi. Ei oikein tiedä onko kipeä, kun olo on normiflunssaan verrattuna enemmänkin vaan outo. Influenssassa taasen ainakin itse olen ollut ihan oikeasti kipeä/flunssainen eikä sitä ole tarvinnut arvuutella onko nyt kipeä vaiko terve. Siihen nähden korona on lievä, mutta kyllä nämä oireet on silti aika hlvetinperseestä.

Ekasta toipumiseen meni liki koko se kesä -20 ja nyt vissiin sitten menee tämä kesä tästä tokasta toipumiseen. Kesäkuu tässä on jo käytännössä mennytkin. Tartunta alkoi oireilla jo 19.5 ja kotitestistä tuli plussa 21.5. Itseasiassa siitähän on tänään päivälleen kuukausi. 

Et varmaan paljon maskeja ja ohjeita ole noudattanut, kun kaksi kertaa olet taudin sairastanut. Luulisi että otat opiksesi tuosta omicronin kurkkukivusta, on se sen cerran v-mäinen ettei toiste halua. Ps. itse sain tartunnan piittaamattomalta työkaverilta joka tuli viereeni töihin 5pv. ensi oireista ja jertoi minulle asian 3pv:n päästä. Itsellä alkoi oireet seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai haette neljännet piikit kuitenkin?

En ottaisi enää kolmattakaan vaikka saisin. Olen siis sairastanut sen alkuperäisen version vuonna 2020 ja jopa testatusti. Ne kaksi rokotusta otin jotka sain.

Ja sairastuin omikroniin toukokuussa -22 ja ainoa ero on se, että nyt oli kurkku aivan julmetun kipeä vajaan viikon ajan ja yskä alkoi vasta sen jälkeen. Tuossa ekassa yskä oli suunnilleen se eka oire. Kummassakin oli kuumetta _ei kyllä korkeaa_ viikon verran. Nuhaa ei ollut kummassakaan, mutta kurkku oli kummassakin tartunnassa täynnä limaa ja todella sitkeää kuin jotain liimaa joka ei meinaa lähteä yskimällä eikä oikein "yökkäilemälläkään". 

Väsymys, päänsärky ja sellainen yleinen voimattomuus ja huonovointisuus on se pahin koronaoireilu. Tuon ärsyttävän yskän lisäksi. Ei oikein tiedä onko kipeä, kun olo on normiflunssaan verrattuna enemmänkin vaan outo. Influenssassa taasen ainakin itse olen ollut ihan oikeasti kipeä/flunssainen eikä sitä ole tarvinnut arvuutella onko nyt kipeä vaiko terve. Siihen nähden korona on lievä, mutta kyllä nämä oireet on silti aika hlvetinperseestä.

Ekasta toipumiseen meni liki koko se kesä -20 ja nyt vissiin sitten menee tämä kesä tästä tokasta toipumiseen. Kesäkuu tässä on jo käytännössä mennytkin. Tartunta alkoi oireilla jo 19.5 ja kotitestistä tuli plussa 21.5. Itseasiassa siitähän on tänään päivälleen kuukausi. 

Et varmaan paljon maskeja ja ohjeita ole noudattanut, kun kaksi kertaa olet taudin sairastanut. Luulisi että otat opiksesi tuosta omicronin kurkkukivusta, on se sen cerran v-mäinen ettei toiste halua. Ps. itse sain tartunnan piittaamattomalta työkaverilta joka tuli viereeni töihin 5pv. ensi oireista ja jertoi minulle asian 3pv:n päästä. Itsellä alkoi oireet seuraavana päivänä.

Ei mikään ihme että duunikaverisi unohti mainita tartunnasta, koska vaikutat harvinaisen mlkulta tyypiltä.

Vierailija
24/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja saikku jatkuujatkuu

Mulla saikku oli ainakin vain 5 päivää ja sitten on joutunut pärjäämään duunissa. Karanteeneja ei nykyään enää ole.

Jos on oireita sairaslomaa saa kyllä lisää. Oireiksi ei lueta lievää yskää.

Vierailija
25/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain koronan 2020 keväällä ja yhä on hengenahdistustyyppistä kroonistunutta yskää ja ollut pari veritulppaa sekä muutamia neurologisia oireita. Eli pitkään ne voivat jatkua, eihän sitä tiedä, loppuvatko koskaan, kun koko tauti on ollut olemassa vasta lyhyen aikaa.

Vierailija
26/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteet laskee luonnollista immuniteettia muistakaa se, siitä johtuu ap:n myös se minkätakia rokotteiden jälkeen jatkuu taudit vielä vaikeampana valitettavasti. 

Nyt on tullut uutta dataa että vaikuttaa siittiöiden liikkuvuuteen eli sperma on ''kuollutta''. Todennäköisesti steriloi kokonaan ajan kanssa. Sopii yhteen naisten kuukautishäiriöiden kanssa.

Jännittääkö teitä ihmiset? Mua jännittäisi jos olisin ottanut.

Tästä puhuttiin jo aikasemmin. Nytkö on todistettu? En kyllä yhtään ihmettele. Ja vaikuttaako joku rokote turvalliselta jos se aiheuttaa niin monelle esim kuukautishäiriöitä, minun mielestä aika vakava merkki jo siitä että rokote ei taida olla kaikista turvallisin. Mutta sitähän aliarvioitiin sanottiin vaan että johtuu hyvän olon tunteesta mikä tulee kun saa sen piikin olkapäähän.

Mulla ei rokotus vaikuttanut mitenkään, mutta rokotettuna sairastettu omikron sitten sotki kierron ja aiheutti ainakin nyt yhdet ylimääräiset menkat.

Vierailija
27/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteet laskee luonnollista immuniteettia muistakaa se, siitä johtuu ap:n myös se minkätakia rokotteiden jälkeen jatkuu taudit vielä vaikeampana valitettavasti. 

Nyt on tullut uutta dataa että vaikuttaa siittiöiden liikkuvuuteen eli sperma on ''kuollutta''. Todennäköisesti steriloi kokonaan ajan kanssa. Sopii yhteen naisten kuukautishäiriöiden kanssa.

Tästä puhuttiin jo aikasemmin. Nytkö on todistettu? En kyllä yhtään ihmettele. Ja vaikuttaako joku rokote turvalliselta jos se aiheuttaa niin monelle esim kuukautishäiriöitä, minun mielestä aika vakava merkki jo siitä että rokote ei taida olla kaikista turvallisin. Mutta sitähän aliarvioitiin sanottiin vaan että johtuu hyvän olon tunteesta mikä tulee kun saa sen piikin olkapäähän.

Se sairastuminen saatto johtua siitä rokotteesta koska ne on peitelly näiden koronatautien alle näitä piikkihaittoja aika paljonkin. Mutta voi olla että sulla johtu muusta kuin rokotteesta. 

Mulla ei rokotus vaikuttanut mitenkään, mutta rokotettuna sairastettu omikron sitten sotki kierron ja aiheutti ainakin nyt yhdet ylimääräiset menkat.

Vierailija
28/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rokottamattona oireet kesti noin 2 vk. Liikuin kyllä koko ajan aamusta ilmaan että jos olisi vain levännyt kotona niin varmaan nopeammin olisi mennyt ohitse.

Vierailija
29/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla rokottamattona oireet kesti noin 2 vk. Liikuin kyllä koko ajan aamusta ilmaan että jos olisi vain levännyt kotona niin varmaan nopeammin olisi mennyt ohitse.

siis aamusta iltaan

Vierailija
30/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, ei tarvitse enää "vauva pelon" vuoksi käyttää kortsuja yhden illan juttujen kanssa. saako tämän korona piikistä aiheutuneen ehkäisyn jossain oikein todennettuakin, ettei sitten kuitenkin tule ylläreitä?

Vierailija
31/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, ei tarvitse enää "vauva pelon" vuoksi käyttää kortsuja yhden illan juttujen kanssa. saako tämän korona piikistä aiheutuneen ehkäisyn jossain oikein todennettuakin, ettei sitten kuitenkin tule ylläreitä?

Tuskin tulee ylläreitä. Jos haluat varmistaa täysin niin hae kaikki 8 rokotetta niin ei jää varmasti arvailujen pariin voiko sitä saada jonkun raskaaksi. Ei varmasti voi. Toisaalta jaksaako siinä enää noiden jälkeen harrastaa seksiä niin on toinen juttu se sitten. En usko että hirveästi muna edes nousee 8 tykin jälkeen.

Täh, 3. rokotteen jälkeen p..netti enemmän kuin koskaan, joten jarrua noissa ei ole, joten älä höpötä jos et ole kokeillut....mutta tuo ehkäidy vaikutus kiinnostaa, joten olisko jotain faktaa jostain saatavilla? Lapsiluku on täynnä ja "kesäkissojakin" tiedossa.

Vierailija
32/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulee ylläreitä. Jos haluat varmistaa täysin niin hae kaikki 8 rokotetta niin ei jää varmasti arvailujen pariin voiko sitä saada jonkun raskaaksi. Ei varmasti voi. Toisaalta jaksaako siinä enää noiden jälkeen harrastaa seksiä niin on toinen juttu se sitten. En usko että hirveästi muna edes nousee 8 tykin jälkeen.

Täh, 3. rokotteen jälkeen p..netti enemmän kuin koskaan, joten jarrua noissa ei ole, joten älä höpötä jos et ole kokeillut....mutta tuo ehkäidy vaikutus kiinnostaa, joten olisko jotain faktaa jostain saatavilla? Lapsiluku on täynnä ja "kesäkissojakin" tiedossa.

Testaa itse ja katso. Toivotaan parasta ettei tule enempää lapsia :D

Vierailija
33/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä koskaan huonolla onnella. Maailmassa on tälläkin hetkellä ihmisiä, jotka ovat sairaita tai työkyvyttömiä 2 vuotta sairastetun koronan jälkeen.

Vierailija
34/37 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä koskaan huonolla onnella. Maailmassa on tälläkin hetkellä ihmisiä, jotka ovat sairaita tai työkyvyttömiä 2 vuotta sairastetun koronan jälkeen.

Maailmassa on vaikka mitä eri tauteja ja sairauksia, joista miljoonat ihmiset kärsivät loppuelämänsä.

Nyt on oleellista, kuinka paljon korona on aiheuttanut merkittäviä haittoja loppuelämäksi ihmisille verrattuna muihin tauteihin. Haluaisin nähdä tilaston Suomesta, kuinka paljon näitä oikeasti normaaleja työikäisiä on lamaantunut työkyvyttömiksi koronan takia. Arvaan, että todella vähän.

Vierailija
35/37 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kestänyt pari viikkoa, edelleen väsymystä, päänsärkyä ja köhää. Olen viikon käynyt töissä jo.

Kaverini on saikuttanut jo 4 viikkoa koska väsyttää...

En oikein tiedä miten kauan oikeasti nämä taudit kestää.

Vierailija
36/37 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite yskin kuukauden oireiden alkamisesta. Töihin menin kyllä heti karanteenin loputtua koska ei tartu enää viikon jälkeen.

Vierailija
37/37 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kestänyt pari viikkoa, edelleen väsymystä, päänsärkyä ja köhää. Olen viikon käynyt töissä jo.

Kaverini on saikuttanut jo 4 viikkoa koska väsyttää...

En oikein tiedä miten kauan oikeasti nämä taudit kestää.

Aika kauan jos on rokotteet ottanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi