Mua ei lähentele kukaan (onneksi)
Olen kaunis, hoikka ja sporttinen. Vaaleat, upeat hiukset ja aina hyvin pukeutunut. Mutta ikää on jo 47 vuotta - ketään ei kiinnosta.
Miksi nykyään naisten täytyy näyttää alle 20 vuotiailta?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Sanot että "onneksi" mutta kuulostat silti hieman katkeralta?
Niih, olishan se ihanaa jos joku kummajainen kävis perseeseen kiinni :D
Ap
Ei täydy. On se kaksikymppisellekin outoa, jos pitäisi näyttää teiniltä. Voi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih, olishan se ihanaa jos joku kummajainen kävis perseeseen kiinni :D
Ap
Siis mitä peeveliä? Miksi ihmeessä haluaisit uhkaavaan tilanteeseen? Minua on kuristettu takaapäin "lähestymisyrityksenä" ja läpsäisty kovaa menevästä moposta. Ei ollut kivaa, ihanaa tai muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuus tyttö tänne..
mies54v
Heheh. Papparainen se vaan jaksaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuus tyttö tänne..
mies54v
Ap
Sen takia tytöt niin sedistä tyttääkin. Kestävyyttä piisaa
mies54v
Ei naisten tarvitse näyttää alle 20-vuotiailta. Mistä ihmeestä olet keksinyt jotain sellaista?
Sinäkin varmaan näytät ihan ikäiseltäsi, 47-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuus tyttö tänne..
mies54v
Ap
Sen takia tytöt niin sedistä tyttääkin. Kestävyyttä piisaa
mies54v
No sepä näissä papparaisissa ärsyttääkin. Mitä seniilimpiä sitä ketterämpiä ja nopeanäppisempiä.
Vanhusten parissa työskennelleenä tiedän miten "ihanaa" se on kun tällaiset käpyhaukat käy kiinni arvaamatta. Näille sitten saa ystävällisesti mutta napakasti osoittaa mikä on sallittua ja mikä ei, ja sekös perille menee?
Ja kun alkava dementia vielä karsii estoja ja normaaleja käytösnormeja puheet saattavat olla todella törkeitä ja ala-arvisia. Surkeaa miten ihminen rapistuu ja taantuu henkisesti vaikka jostain kumman syystä nämä säilyttävät liikuntakykynsä pitkään. Mistään muusta kyvystä nyt ei kannata puhua vaikka itse luulevatkin vaippahousuineen olevansa suuriakin Casanovia.