Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteenmuutto edessä ja pelko

Vierailija
21.06.2022 |

Ollaan muuttamassa miehen kanssa yhteen ihan pian ja lapsikin tulossa. Olen miehen kanssa onnellinen ja tuntuu että on parasta mitä elämässäni on koskaan tapahtunut. Toisin päin myös samoin, on sanonut että olen täydellinen hänelle ja kihloistakin kovasti puhunut.
Mutta itse en pääse eroon pelosta että kaikki ei olekaan miltä näyttää ja yhteenmuuton jälkeen muuttuu kylmäksi ja ilkeäksi. Taustana voin sanoa että lapsuus oli hirveä, narsistinen väkivaltainen isäpuoli ja myöhemmin pitkä parisuhde henkisesti etäisen ja kylmän miehen kanssa. Tunnun houkuttelevan sellaisia miehiä.
Nyt siis pelkään että jos asia onkin niin kuin epärealistisesti pelkään, niin hajoan lopullisesti enkä voi enää huolehtia edes lapsestani. Saatika tästä tulevasta.
On vain vaikea uskoa että kukaan minua rakastaisi oikeasti.
Ap

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität luottaa?

Vierailija
2/5 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi oiva hetki hakea itselle ammattitaitoista keskusteluapua. Ei mitään psyk.sh vaan oikeasti ammattitaitoista.

Mulla oli vähän sama tilanne ja pelkäämäsi skenaario toteutui, mutta se raskaus sai mut ainakin toimimaan ja samana päivänä kun äitiysloma alkoi, tuli muuttoapurit ja muutin omaan asuntoon. Vielä 5 pv ennen synnytystä tapetointi vauvalle tapetteja ja kokosin pinnasänkyä. Eron takia olimme vaarassa, joten kaikki piti hoitaa salassa. Selvisimme hyvin. Miehellä alamäki jatkui eikä kauaa elänytkään enää sitten.

En usko, että teille voisi tapahtua mitään yhtä kamalaa. Halusin kuitenkin antaa esimerkin, mistä sitä lapsensa vuoksi selviää. Niin selviät sinäkin. Toivotaan silti parasta, että pelkäät turhaan ja kaikki menee kolmisinkin hyvin. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi oiva hetki hakea itselle ammattitaitoista keskusteluapua. Ei mitään psyk.sh vaan oikeasti ammattitaitoista.

Mulla oli vähän sama tilanne ja pelkäämäsi skenaario toteutui, mutta se raskaus sai mut ainakin toimimaan ja samana päivänä kun äitiysloma alkoi, tuli muuttoapurit ja muutin omaan asuntoon. Vielä 5 pv ennen synnytystä tapetointi vauvalle tapetteja ja kokosin pinnasänkyä. Eron takia olimme vaarassa, joten kaikki piti hoitaa salassa. Selvisimme hyvin. Miehellä alamäki jatkui eikä kauaa elänytkään enää sitten.

En usko, että teille voisi tapahtua mitään yhtä kamalaa. Halusin kuitenkin antaa esimerkin, mistä sitä lapsensa vuoksi selviää. Niin selviät sinäkin. Toivotaan silti parasta, että pelkäät turhaan ja kaikki menee kolmisinkin hyvin. Tsemppiä!

Ammattitaitoinen keskusteluapu. Mitä se on????

Vierailija
4/5 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ensimmäinen kerta kun koen olevani oikeasti rakastettu ja arvostettu, mutta jos kaikki onkin valetta ja matto vedetään jalkojen alta, niin tiedän että siitä en enää toivu. Se on vain fakta. Tiedän että silloin ei ole enää jäljellä mitään millä jatkaa. Olin monta vuotta sinkku koska en uskaltanut luottaa ja suojelun itseä.

Tuo sinun tarinasi nyt vahvistaa omaa pelkoa ja olen todella surullinen että sinulle kävi noin.

Jos niin nyt kävisi omalle kohdalle, niin ainoa kysymys itselle olisi että miksi jatkaa, kun koko elämässä kukaan ei ole koskaan rakastanut eikä tule rakastamaan.

Ap

Vierailija
5/5 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu! Luota. Kaikki käy hyvin.