Miksi ihmiset kerrostaloissa käyvät yöllä vessassa?
Yöllä nukutaan. Ja ei pidä juoda vettä illalla, koska se tottakai pissattaa yöllä.
Kommentit (61)
En muista heräilleeni naapureiden pissimiseen. Mutta valvon itse myöhään. Saatan mennä nukkumaan joskus 24 jälkeen, satunnaisesti jopa kahdelta. Jos on vielä saunailta ja hörppii yhden ykkösen, niin pissalla käynti on sitäkin varmempi kuun valmistautuu yöpuulle. Naapuri tietty herää "keskellä yötä".
Itse käyn kusella ja paskalla kun kusettaa tai paskattaa.
Sun parvekkeelleko pitäs tulla kuselle tai paskalla? Ei kaikkien rakko tai suolisto elä kellon mukaan.
Käy laittamassa ilmoitustaululle lappu että kaikki voivat pissata ja paskantaa postiluukkuusi. Otat ilolla vastaan muiden tarpeet.
Viri viri tööt tööt valittajille.
Pistäkää heippalappu sinne alaovelle, että yli 70-vuotiaiden pitää käyttää yöllä vaippaa ja laittaa siitä kuitti ovelleen todisteeksi. Muuten tulee häätö.
Niinpä käyttäisivät pottaa yötarpeisiin
Koska on vessahätä? Kyllä vessassa saa käydä ihan milloin haluaa ja ihan niin usein kun haluaa riippumatta asumismuodosta.
Naapurit onkuin huopatossutehtaalla, mutta ikkunan alapuolella pörisee koko ajan joku. Kivat teietenkin että nurmikosta pidetään huolta ja tietyöt etenee, mutta tuntuu että duunarit tulevat paikalle klo 7:00 aloittamaan hommat ja kahdeksalta ne ovat jo kahvilassa. Ainakin työmaa vaikenee silloin.
Kiinteistöyhtiö on myös kovin moottorioitu: on helppo ymmärtää että ruohonleikkuri on varustettu moottorilla ja lumilinko, mutta tuo hemmetin puhallin...märät lehdet märällä nurmikolla pitää yksitelleen puhallella. Haravalla olisi varmaan tehokkaampaa, mutta nuoria miehiä on mahdotonta saada käyttämään haravaa, sehän on mummojen työtä. polttomoottori se olla pitää.
Kerro ap missä asut, niin tiedän mihin saakka täytyy tulla kuselle ens yönä.
Olen yökukkuja eli menen nukkumaan vasta 2.00 aikoihin. Tietenkin käyn pisulla ennen nukkumaanmenoa, muuten en pysty nukahtaa.
Siinähän se menee suihkussa käymisen ohella.
Missä ihmeen pahvotaloissa te asutte kun vessakäynnit naapurista kuuluu. En kuule edes naapurin pesukonetta. Lisäksi kun nukahdan niin en herää mihinkään kotiintuloihin rapussa tai yösuihkuihin. Olen itde tuore eläkeläinen ja katson elokuvia kuulokkeden kanssa tai luen myöhään. Käyn vessassa kun on tarve.
Taidanpa ensi yönä tehdä vessareissun sijaan perinteikkään kusipellin ja laittaa ap:n postiluukusta.
Ai hitsi! Mulla olis aika pitkä matka pissahätäisenä lähteä täältä kerrostalosta etsimään omakotitalon vessaa keskellä yötä 😬
Enkä ole ihan varma mitä ne asukkaat tykkäis. "Sori, et kello on kaks mut vessaan olis tarve"
Niin, siis vessassa käydään jos on kus! tai pas€ahätä!
Tämä vaan tiedoksi...
saako rivitalossa pissata yöllä. entä telttailualueella
Kuse sänkyys ap.