Miksi ihmiset kerrostaloissa käyvät yöllä vessassa?
Yöllä nukutaan. Ja ei pidä juoda vettä illalla, koska se tottakai pissattaa yöllä.
Kommentit (61)
Miksi asut kerrostalossa, jos et kestä normaalia elämää?
Ei kerrostalossa juoda illalla vettä.
Muuta itse muualle, mieluiten omakotitaloon, jos normaalit elämän äänet häiritsee.
Öisin käydään myös töissä, palataan töistä ja lähdetään töihin. Kaikki eivät elä kuten sinä
Koska niille tulee yöllä vessahätä. Pottaanko pitäisi tehdä? Vai sänky kastella? Pissata parvekkeelta?
Varmaan ihan samasta syystä kuin miksi omakotitaloissa käydään yöllä vessassa.
Sitä on paljon sellaista mitä tiede ei pysty vielä selittämään. Sun pitää varmaan kysyä Uri Gelleriltä
Käyvät vessassa, koska on pissi-ja/tai kakkahätä. Eivät ne hädät välitä siitä, millaisessa talossa asuu.
Käyn vessassa silloin kun pissattaa, oli yö tai päivä.
Tyhmä kysymys.
Voin myös pissata sinun postiluukkuusi. Parempi?
En tiedä olenko autistinen vai onko talomme niin hyvin rakennettu, mutta en kuule kenenkään vessakäyntejä päivällä tai yöllä. Ja vaikka kuulisin, ei olisi minun asiani millään tavalla.
Koska valittava naapuri on poistanut postiluukkunsa ovestaan, joten sinne ei enää voi enää pissata, täytyy tyytyä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko autistinen vai onko talomme niin hyvin rakennettu, mutta en kuule kenenkään vessakäyntejä päivällä tai yöllä. Ja vaikka kuulisin, ei olisi minun asiani millään tavalla.
Enemmän kuin kenenkään pissittelyt minua häiritsee se, kun tullaan kotiin (meidän alakertaan) aamuviideltä ovi niin kovaa paiskoen, että herään siihen, ja sitten alkaa se kälätys sellaisella äänenvolyymillä, että luulisi kellon olevan paremminkin iltapäiväviisi kuin aamuviisi. Sitä jatkuu sitten seitsemään tai puoli kahdeksaan saakka, oli arkipäivä tai viikonloppu. Useimmiten sellaiset 3-4 aamua viikossa.
Seksin jälkeen pitää käydä virtsaamassa, ettei tule tulehduksia.
Vierailija kirjoitti:
Koska niille tulee yöllä vessahätä. Pottaanko pitäisi tehdä? Vai sänky kastella? Pissata parvekkeelta?
Rappukäytävään kai ap:n mielestä.
Juon niin paljon vettä että joskus herään käymään vessassa.
Ihan sun kiusaksi käyn vessassa yöllä.