Panu Rajala määrätty lähestymiskieltoon
Mitä mieltä Panu Rajalasta?
Kommentit (1228)
Vierailija kirjoitti:
Miksi rasvainen humanistisetämies ei saa lääppiä naisia mielensä mukaan? Mihin tämä maailma on menossa?
Oletko tosissasi?
Yhtään kukaan ei lääpi ketään ilman lupaa!
Miltä itsestäsi tuntuisi, jos joku tekisi sinulle niin vaikka kieltäisit...
Kun oma ura ei ole juuri koskaan kiinnostanut ihmisiä laajemmalti, on täytynyt kirjoitella seksipaljastuskirjoja vaimovainajista. Kyseinen fakta kertoo tyypistä kaiken. Miksi kukaan menisi vapaaehtoisesti tuon kanssa saunaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Turkkakin hurahtanut eläkepäivillään kiviin? Jospa Panullakin on tällainen vaihe elämänsä ehtoopuolella menossa...
No tämä vois klähmiä sitten kiviä tai vaikka kirjoja ja jättäisi ihmiset rauhaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös edesmennyt vaimo ollut yli 70v.
Muistelisin setämiehen ekan vaimon kuolleen jo 70-luvulla.
Elina Maria Ylivakeri (myöhemmin Rajala; 25. heinäkuuta 1943 Hämeenkyrö – 19. joulukuuta 1988 Hämeenkyrö) oli suomalainen malli ja varatuomari.
Se oli mökkinaapuri. Tässä vähän lisää tietoa jutusta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/158891ea-4199-49a9-9634-1e6556…
Oliko siellä saunassa ollut siis tuo uhri ja hänen sisarensa? Ja Rajala pessyt uhrin selkää ja siinä yhteydessä sitten kosketellut alavatsasta?
Voi vain toivoa, että olivat uimapuvuissa. Omituinen kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Se oli mökkinaapuri. Tässä vähän lisää tietoa jutusta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/158891ea-4199-49a9-9634-1e6556…
Eli ilmeisesti melko hyviä tuttuja kun saunottu yhdessä selkää pesten. Panulla lipsahti käsi väärään paikkaan ja pian saatiinkin julkisuutta. Uhrin siskokin oli mukana, ettei varmaan kovin pelottava tilanne uhrille.
Vierailija kirjoitti:
Saunoisitko itse ventovieraan miehen kanssa? Kertoo paljon kohteestakin.
No eihän se mikään ventovieras ollut, luepa uudelleen.
Ja vaikka olisikin, ei on aina ei!
Tämän kun ihmiset oppisivat.
Ja ilmeisesti se EI! on tässäkin tapauksessa tehonnut, koska mitään vakavampaa syytettä ei ole.
Kannattako silti mennä yhdessä saunaan jos jo aiemmin on ollut seksuaalisävytteisiä ehdotuksia?
Ihan vaan *wink wink*; tästä henkilöstä tulee muutakin juttua esiin lähiaikoina.
Vanhan miehen ollut vaikea ymmärtää, että yhteissaunominen ja selänpesu eivät oikeuta häirintään.
Vierailija kirjoitti:
Kun oma ura ei ole juuri koskaan kiinnostanut ihmisiä laajemmalti, on täytynyt kirjoitella seksipaljastuskirjoja vaimovainajista. Kyseinen fakta kertoo tyypistä kaiken. Miksi kukaan menisi vapaaehtoisesti tuon kanssa saunaan?
Eli syytetään lähentelyn kohdetta?
Ei se niin toimi!
Hehän ovat voineet olla hyviäkin ystäviä ja sitten tämä lähentelijä on katsonut "oikeudekseen" ylittää tietyn rajan, mikä ei vastapuolelle sopinut.
Edelleen;
Ei on ei, vaikka olisi naimisissa tai kuinka läheinen!
Minä en menisi Panu Rajalan kanssa saunaan edes pilkkihaalari päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan miehen ollut vaikea ymmärtää, että yhteissaunominen ja selänpesu eivät oikeuta häirintään.
Saunan seksualisoiminen on niin w t.
Kuvailkaa minulle millaista on "hyvin lievä intiimialueiden koskettelu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli syytetään lähentelyn kohdetta?
Ei se niin toimi!
Hehän ovat voineet olla hyviäkin ystäviä ja sitten tämä lähentelijä on katsonut "oikeudekseen" ylittää tietyn rajan, mikä ei vastapuolelle sopinut.
Edelleen;
Ei on ei, vaikka olisi naimisissa tai kuinka läheinen!
Ja tässäkin tapauksessa se ei on sitten tehonnut
Kannattaisi harkita kenen kanssa menee saunomaan
Mulle on Panusta aina tullut mieleen eräs vanhempi herrahenkilö, joka myös kuvitteli vielä lähes 80 v. olevansa ihan vastustamaton naistenmies. Se ajatus on heillä niin osa persoonaa, että mikään ei auta. Tietynlainen nöyryys tuntuu puuttuvan muutoinkin ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailkaa minulle millaista on "hyvin lievä intiimialueiden koskettelu".
Tämä! Noin voi sanoa vain Panu Rajala.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä miehiä tulee?
Sanos muuta! Joka päivä ja aina eri ukko. Ikähaarukka suunnilleen kaksviis-sata.
Mulla on kyllä mennyt kaikki usko miessukupuoleen. Ei jaksa enää. 🤬
Vierailija kirjoitti:
Mulle on Panusta aina tullut mieleen eräs vanhempi herrahenkilö, joka myös kuvitteli vielä lähes 80 v. olevansa ihan vastustamaton naistenmies. Se ajatus on heillä niin osa persoonaa, että mikään ei auta. Tietynlainen nöyryys tuntuu puuttuvan muutoinkin ihmissuhteissa.
Narsisti?
Muistelisin setämiehen ekan vaimon kuolleen jo 70-luvulla.