Muita jotka ei lähde ulos helteellä?
Kommentit (22)
Kun on oikeasti kuuma +35 ja enemmän, liikun aamuisin ja iltaisin. Suomessa ei tällä hetkellä vielä ole edes lämmin.
Minäkään en mene, en pidä helteistä. Paras ilma on kun on pieni tuulenvire, aurinkoista ja max 21c.
Minä menen. Tykkään näytellä 120kg kroppaani.
Rankkaa olla ylipainoinen ja huonokuntoinen.
Oli helle tai ei eläimet ja puutarha pitää hoitaa.
Jos ei ole pakko, niin en mene. Palan helposti, sädehoidon jälkeen pitää muutenkin vältellä aurinkoa. Lisäksi itikat on riesana ja hikoilen helposti. Tykkään pyöräillä ja käydä juoksemassa eniten noin 10asteen lämmössä.
En käy oikein muutenkaan ulkona. Aina on joku jotain urputtamassa, vaikka olen tavallinen, kohtelias ihminen.
En mene. Puolituntia auringossa, iho palaa. Ja vaikka sisällä olisi hyvä olla, oot hetken ulkona niin kun tuut takasin on ihan helvetin kuuma!
No jos kotona on 30, niin kyllä mä mielelläni menen jonnekin varjoisaan ja ehkä edes vähän tuuliseen paikkaan, tai sitten uimaan. Niin ja kaupoissahan on ihanan viileää, niissä on ilo käydä helteillä.
Menen mereen uimaan. Ainoa hyvä puoli helteessä on se, että silloin on niin ihanaa ja virkistävää uida.
Tosihelteellä yksiössäni on kuumempaa kuin ulkona. Aikaas tuleekin vietettyä lähinnä kalsarisillaan tai munasillaan. Käyn kyllä silti ulkonakin asioimassa ja illemmalla tai aamusella sään ollessa vielä tai jo viileämpää.
Ei ole muita! Lienet melkoisen ylipainoinen.
En tykkää helteistä kuin veneillessä, uidessa tai kelluessa järvessä jollain renkaalla.
No, joskus otan aurinkoa terassilla jalat vadissa, joka täytetty kylmällä vedellä ja päässäkin vielä joku rätti, joka kasteltu siinä vedessä. Ei tosin kauaa auta.
En mene ihan sen takia, että hikoilen järkyttävästi ja palan niin herkästi auringossa. Helle saa mut raivonpartaalle, valitettavasti.
N28
Tänä kesänä ei ole hellettä ollut vielä päivääkään. Ei kärsi laittaa shortseja jalkaan vielä.
Mä en mene.