Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ootte tykänneet ottaa kuppia enemmänkin. Missä iässä into hyytyi?

Vierailija
21.06.2022 |

Vai jatkuuko into vielä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän 48 elokuussa ja into ei ole vielä hyytynyt into. Nuorena tosin join bileissä, nykyään itsekseni kotona.

Kohta viisikymppinen ja tissuttelu on jokapäiväistä. Maksa-arvot oli viimeksi mitatessa 156 (< 60 suositus) mutta en minä muita juomisellani häiritse, joten mikäpä tässä.

No kyllä se aika selvästi häiritsee sun omaa kroppaasi..!

Vierailija
22/23 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä hyytyneen. Tapasin "kesän kunniaksi" turvonneita sukulaisia. Huvittavaa, kun he vetävät yhtä sosiaalista teatteria "menestyksestään". "Rahaa kuin roskaa" ostaa uusia vaatteita, elektroniikkaa, juomia, lomia, autoja...Oikeasti 40-50 vuotiaille juomat ja lomamatkat, joilla sitten ryypätään yhdessä, maksaa vielä vanhempi sukupolvi!  

Jos tahdotte minun uskovan, että te olette "todellisia menestyjiä", niin näyttäkää edes kerran selviltä ja hyväkuntoisilta! Se ei riitä, kun kilvan kehutte itseänne ja toisianne! Joka vuosi olette näyttäneet entistä surkeammilta! Minä näytän suhteessa koko ajan teitä nuoremmalta, mutta elintapani ovatkin terveemmät ja pappani ei maksa elämistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaana tuli aikalailla stoppi. Kauan sitä touhua kestikin. Korona ja kaiken muunkin pysähtyminen johti siihen ettei maistunutkaan ja huomasin että inhoan humaltumisen tunnetta kotioloissa. Eikä vaan huvita, mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan