Kysyin eilen mitä tehdä viikonlopun ylijääneestä tomaattikastiketta, keskustelu poistettiin kiellettynä aiheena :D
Tomaattikastikereseptit ovat siis kiellettyjen listalla!
Kommentit (15)
Luultavasti vain niin tylsä aloitus, että poistettiin.
Mä tein kerran aloituksen jossa kysyin että laitatko lämpimiä ruokia jääkaappiin ja se poistettiin 2 sivun jälkeen.
Eilen ei enää saanut lisätä musiikkiketjuun musiikkivideoita ;D
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kerran aloituksen jossa kysyin että laitatko lämpimiä ruokia jääkaappiin ja se poistettiin 2 sivun jälkeen.
Niin, koska jokainen tietää, ettei lämpimiä ruokia laiteta jääkaappiin! Joku mode näitä katselee ja jos ihan on tyhmä aloitus, niin laittaa pois.
Täällä voi vaan masinoida ilmoittelubuumin johonkin aloitukseen ja se poistetaan, ihan riippumatta siitä mitä siinä lukee.
On se outoa, väärää tietoa vaaleista saa levittää, esim. joku uskoo., että puolue on "suhmuroinut" pääministerin pääministerin paikalle, mutta tomaattikastike aiheuttaa jollekin paukamia?
Olen ehkä kuukauden seurannut näitä. En ymmärrä poistojen ideaa. Härskit ja rivot pyörivät päivästä päivään, joku viaton hupiketju häviää.
Ymmärrän sen ettei saa " maalittaa", politiikkakin näköjään poistetaan, samoin joku vaihtoehtohoito tms. Ei montaa tuntia näe.
Eihän näissä poistoissa ole mitään tolkkua. Ehkä mode vaan suoraan poistaa kaikki (vahingossakin) ilmiannetut viestit.
Itselläni ei toimi petkutus, ei hajua, miksi. Olenko peukuttanut liikaa? Onko siinä joku raja? Hohhoijaa.
Älä välitä, täällä riittää näitä itse itsensä palstapoliisiksi nimittäneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska jokainen tietää, ettei lämpimiä ruokia laiteta jääkaappiin! Joku mode näitä katselee ja jos ihan on tyhmä aloitus, niin laittaa pois.
Jos tyhmät jutut poistetaan, niin tämän kommentin olisi pitänyt poistua alta aikayksikön.
Olen ollut lähes vuoden palstalta pois ja ilmeisesti meno entistäkin mielivaltaisempaa :D
Ap
*kastikkeesta