Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin eilen mitä tehdä viikonlopun ylijääneestä tomaattikastiketta, keskustelu poistettiin kiellettynä aiheena :D

Vierailija
21.06.2022 |

Tomaattikastikereseptit ovat siis kiellettyjen listalla!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kastikkeesta

Vierailija
2/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vain niin tylsä aloitus, että poistettiin.

Vierailija
4/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran aloituksen jossa kysyin että laitatko lämpimiä ruokia jääkaappiin ja se poistettiin 2 sivun jälkeen.

Vierailija
5/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei enää saanut lisätä musiikkiketjuun musiikkivideoita ;D

Vierailija
6/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh :DDDdd

Vierailija
7/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein kerran aloituksen jossa kysyin että laitatko lämpimiä ruokia jääkaappiin ja se poistettiin 2 sivun jälkeen.

Niin, koska jokainen tietää, ettei lämpimiä ruokia laiteta jääkaappiin! Joku mode näitä katselee ja jos ihan on tyhmä aloitus, niin laittaa pois.

Vierailija
8/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi vaan masinoida ilmoittelubuumin johonkin aloitukseen ja se poistetaan, ihan riippumatta siitä mitä siinä lukee.

Vierailija
9/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se outoa, väärää tietoa vaaleista saa levittää, esim. joku uskoo., että puolue on "suhmuroinut" pääministerin pääministerin paikalle, mutta tomaattikastike aiheuttaa jollekin paukamia?

Vierailija
10/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä kuukauden seurannut näitä. En ymmärrä poistojen ideaa. Härskit ja rivot pyörivät päivästä päivään, joku viaton hupiketju häviää.

Ymmärrän sen ettei saa " maalittaa", politiikkakin näköjään poistetaan, samoin joku vaihtoehtohoito tms. Ei montaa tuntia näe.

Vierailija
11/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näissä poistoissa ole mitään tolkkua. Ehkä mode vaan suoraan poistaa kaikki (vahingossakin) ilmiannetut viestit.

Itselläni ei toimi petkutus, ei hajua, miksi. Olenko peukuttanut liikaa? Onko siinä joku raja? Hohhoijaa.

Vierailija
12/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli sinulle aivan oikein.

Vierailija
13/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, täällä riittää näitä itse itsensä palstapoliisiksi nimittäneitä.

Vierailija
14/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska jokainen tietää, ettei lämpimiä ruokia laiteta jääkaappiin! Joku mode näitä katselee ja jos ihan on tyhmä aloitus, niin laittaa pois.

Jos tyhmät jutut poistetaan, niin tämän kommentin olisi pitänyt poistua alta aikayksikön.

Vierailija
15/15 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lähes vuoden palstalta pois ja ilmeisesti meno entistäkin mielivaltaisempaa :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi