Muija nolasi mut
Just kun oltiin kaverinkaa astumassa ovesta ulos lähtemässä kalareissulle, niin muija huusi perään että "Ja Jussin pullosta et sitten juo mitään!"
Nyt kaveri naureskellu mulle koko illan!
Kommentit (17)
Oikein! Yes! Kerrankin oikea repla vaimolta!
Joo, mä nolaan joka kerta kun äijä alkaa tölläämään muiden naisten takapuolta,,tissejä ym. Haen tuon muijan mieheen luokse ja esittelen muehen muijalle sekä kerron mitä äijä tölläsi. Aijai sitä äijän kiemurtelua, kun muija vetää litsarin tai sanoo mojovan kommentin!🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä nolaan joka kerta kun äijä alkaa tölläämään muiden naisten takapuolta,,tissejä ym. Haen tuon muijan mieheen luokse ja esittelen muehen muijalle sekä kerron mitä äijä tölläsi. Aijai sitä äijän kiemurtelua, kun muija vetää litsarin tai sanoo mojovan kommentin!🤣😂
Wau, hyvä vinkki! Tulee käyttöön mun urpon kans!
😂
Toivottavasti saat edes kalaa vaikka Jussin pullo on jätettävä rauhaan.
Sinä se nolaaja olet, kun puhut kumppanistasi "muijana". Naisparkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä antaisin tuossa tapauksessa mielelläni sille naiselle mun miehen puhelinnumeron ja lähtisin itse pois miehen elämästä.
Mä olisin huutanut: "Ette sitten homoile siellä kalareissulla tai käyttäkää edes kumia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä antaisin tuossa tapauksessa mielelläni sille naiselle mun miehen puhelinnumeron ja lähtisin itse pois miehen elämästä.
Mikä saa sut kuvittelemaan, että sitä naista kiinnostaa sun jämät
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin huutanut: "Ette sitten homoile siellä kalareissulla tai käyttäkää edes kumia."
Minäkin sanon aina miehen ja naisen välistä seksiä heteroiluksi.
Onko tämä se sama Jussin nahkaleili josta muijas imee lihalientä töissäollessasi?
Joko jätkät telakoitui?? ei vaan jaksa naisena ymmörtää tuota paskarööriin panemista ja siitä kohkaamista jätkien elämössä tai parisuhteessa naisen kans.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Respect👍
Vierailija kirjoitti:
Joko jätkät telakoitui?? ei vaan jaksa naisena ymmörtää tuota paskarööriin panemista ja siitä kohkaamista jätkien elämössä tai parisuhteessa naisen kans.
Mitä? Juomisesta oli puhe. Sinulla ne persepanot taitaa pyöriä mielessä 24/7.
Jätä se emäsika!