Mitä vaimonne joskus tekee, mistä ette niin pidä?
Kommentit (40)
Harrastaa viinien juomista ja lentomatkustamista
Naisen en todellakaan tiedä? Mieheni ei koskaan valita mistään.Se tietysti ärsytää!Ei ole muuten, mistään mitään mieltä .Outo typpi.Täyty erota vissin?
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa joka päivä ja hinkkaa koko aika jotakin.
Palkkaa siivooja ja ala myös itse siivoamaan, niin vaimon ei tarvitse joka päivä hinkata jotakin.
Käyttää mun rahat ja sitten kitisee kun otan työviikon jälkeen vähä bissee.
Suihkun lattiakaivo täyttyy aina hiuksista
Ostelee kaikkee turhaa krääsää ja uusia tököttejä vaikka entisetkin olis vielä käyttökelpoisia.
Lähtee liian helposti mukaan kaikenlaisiin uusiin hömpötyksiin.
Uskoo liikaa mediassa sanottua.
Yrittää välillä "keksii pyörän uudestaan" ruokaa laitellessa ja jollain tapaa sitten onnistuu sen pilaamaan, vaikka tietää itsekin ettei ole mikään hyvä kokki muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaa liikaa ja on tällöin melkein koko ajan telkkarin edessä.
Vai istutko itse koko ajan telkkarin ääressä, etkä osallistu taloustöihin?
Vaimo haluaa siivota itse. Minun siivoaminen ei kelpaa, koska on liian ylitarkka siivouksessa ja se pitää mennä juuri niin kuin hän haluaa. Minä teen muita hommia. Välillä makaan sohvalla raskaan työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- jonkunhan on siivottava ja ylläpidettävä paikkoja, muuten pinttyvät. Tämä on hämmästyttävää salatiedettä monelle miehelle, koska pitävät asioita itsestään selvyytenä ja kuvittelevat, että paikat pysyy kunnossa itsestään.
Ratkaisu: palkkaa siivooja, niin vaimo pääsee vähemmällä hinkkaamisella.
Joo, mutta liiallinen siivoaminen on jo neuroottista toimintaa.
Sopisin kaikkiin näihin kuvailuihin :D
Tulee joskus humalassa kotiin. Täyttää astianpesukoneen väärin. Mököttää. Unohtaa verisen siteen lavuaarin reunalle. Ei laita joulua tai mitään muitakaan juhlapyhiä. Tekee joskus liian paljon töitä.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo tällaisen vaimon. Vaihdetaanko? Saat tilalle sottapytyn ja tarjoan vielä kahvit kaupan päälle.
Valittaa, että pitäisi minunkin siivota. En vaan tee mitään niin lopettaa...
Sellainen vääntämällä väännetty riitely. Mihin en edes halua osallistua. Seuraa ja valittaa...
Vierailija kirjoitti:
huutaa
Samoin miehet, milloin missäkin: kotona vaimolle, lapsille, koiralle, jäkisottelussa, kaljakaverien kanssa töllön edessä jalisottelun aikaan näitä löytyy!!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vääntämällä väännetty riitely. Mihin en edes halua osallistua. Seuraa ja valittaa...
Ja jonain päivänä se sit vain lähtee, kun pidit hänen tyytymättömyyttään vääntämällä väännettynä etkä halunnut osallistua omaan parisuhteeseesi.
Kontrolloi kotona kaikkea. En osaa edes tiskikonetta täyttää, vaikka sen voi tehdä monella tavalla oikein. Valittaa sitten, että hänellä menee aina kaksi minuuttia kauemmin tyhjentämisessä silloin kuin minä olen täyttänyt koneen. Teen aina pidempää työpäivää ja osallistun tasavertaisesti lapsen hoitamiseen ja kaikkiin kotitöihin.
Jättää kaikki paskaiset pannut, astiat, leikkuulaudat, puukot ym. samaan kasaan tiskialtaaseen. Käyttää samaa tiskiallasta myös roskiksena, ja valittaa minulle kun se on aina tukossa (miksiköhän). Tuijottaa monta tuntia illassa puhelinta. Noin pari esimerkkiä, onhan noita muitakin vammailuja vaikka kuinka paljon.
--- jonkunhan on siivottava ja ylläpidettävä paikkoja, muuten pinttyvät. Tämä on hämmästyttävää salatiedettä monelle miehelle, koska pitävät asioita itsestään selvyytenä ja kuvittelevat, että paikat pysyy kunnossa itsestään.
Ratkaisu: palkkaa siivooja, niin vaimo pääsee vähemmällä hinkkaamisella.