Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti, mokasin uudessa työpaikassa

Vierailija
20.06.2022 |

Kyse ei ole mistään ihmishengestä tai muusta yhtä vakavasta, vaan tilasin väärää taravaa n. 3000€ arvosta. Tavaraa ei voi palauttaa eikä sille ole käyttöä.. Ei stn, haluan vajota maan alle, miten voin olla näin urpo ja mokata heti alkuunsa uudessa duunissa. Kertokaa omia työmokia jos se vaikka helpottaisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodivirheen takia meni asiakkaan lopputuotetta miljoonan euron edestä roskiin, mutta siitäkin selvittiin. Onneksi oli vakuutus. Toivottavasti helpottaa.

Vierailija
2/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös neuvotteluiden vastaus palautukseen on ei? Itselleni kävi vastaavasti ja palautus onnistui niin että saimme 70% hinnasta takaisin ja rahti meni meidän piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladoin postissa joskus aikoinaan reippaana aloittelijana kaikki Linnanjuhlien kutsut lajittelukoneeseen väärinpäin.

Kaikki meni käsin uudelleenkoodattaviksi eivätkä ehtineet vissiin ajoissa jakeluun.

Vierailija
4/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kehottaisin neuvottelemaan jos olette yrityksen vakioasikas ja tilaatte tavaraa.

Ensi kerralla sitten tarkempana. Minä aikoinaan tilata hurautin muille käyntikortteja ja en tarkastanut kunnolla. Kahden puhelinnumerot menivät päinvastoin. Ei nyt ollut kamala moka, mutta uudet piti tilata. Sen jälkeen on numerot tarkastettu huolellisesti.

Vierailija
5/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin asiakkaalle tuotteen joka meidän asentajan oli tarkoitus asentaa. Kyse oli peilistä, myytiin kyllä pieniä peilejä asennettuna, ja kun samaan keikkaan meni kaikkea muutakin niin homma meni ihan rutiinilla.

Kunnes varastoon tulee 2x2,5m peili, joka painaa niin paljon ettei sitä pysty nostamaan eikä ollut edes välineitä millä sen saisi kiskattua työmaalle. Loppujen lopuksi jouduin tilaamaan peilin valmistajan kuskaamaan sen työmaalle ja asentamaankin, koska siihen tarvitsi useamman henkilön asentamaan. Muistaakseni asennushinnat asiakkaalle oli tyyliin 18e, joten jäätiin "vähän" tappiolle. Tyhmintä oli ettei peilit edes liittyneet alaamme millään lailla mutta tutuille asiakkaille tarjosin tämän vähän niinkuin palveluna.

Vierailija
6/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse unohdin purkaa 5000e arvoisen tuotteen laatikosta ja se lähti takaisin tukkuun. Kyseessä oli lämpötilaseurattava tuote, joten tukku ei suostunut sitä lähettämään meille enää takaisin ja firma joutui sen maksamaan.

Vierailija
7/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pyyhkinyt kenkiä eteisen mattoon ja siivooja katsoi minua lähes närkästyneesti

Vierailija
8/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa yhtään niin joku sitä Ever Giveniäkin ajoi....

Vierailija
9/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et sovi työhön. Tietyt työtehtävät vaativat enemmän huolellisuutta ja taipumusta pilkunviilaukseen kuin toiset. Ihmiset ovat näissä asioissa hyvin erilaisia. Itse olen tarkka lähes neuroottisuuteen saakka.

Vierailija
10/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pyyhkinyt kenkiä eteisen mattoon ja siivooja katsoi minua lähes närkästyneesti

Heitin paperitolloja roskiin, kun sutta tuli. Menivät vaan viereen. Tarkoitus oli korjata myöhemmin, mutta juutuin puhelimeen. Sitten tuli siivooja ja musta tuntui, että katsoi vähän paheksuen.

Vierailija
11/11 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikäytin ison kansainvälisen firman uuden toimarin. Olin menossa kahvihuoneeseen ja tunsin että joku avaa ovea toiselta puolelta ja sain päähäni huutaa kovaan ääneen "PÖÖ!!!" ja tempaisin oven levälleen. Hävetti niin paljon, että kävelin takaisin omalle paikalle enkä mennytkään kahville 🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan