Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4-5 vuotias ja tutti vielä käytössä!

Vierailija
16.10.2006 |

Mikä kumma saa vanhemmat antamaan vielä sen ikäisen lutkuttaa tuttia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinun lapsellasi on niin sitten on...

Vierailija
2/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vanhemmilta tosi hölmöä antaa vielä 4-v, mutta vaippaan ei valitettavasti voi vanhemmat vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita traumoja tai ongelmia ei ole siitä koitunut (tai en ole huomannut) kuin paha purentavika :( Raudat koko teini-iän suussa, ja vieläkin huomattava etupurenta.

Vierailija
4/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultapienet.... tarkoittaako teidän mielestä se että lapsi, vaikka 6-vuotiaskin käyttää vaippaa, että hän ei ole normaalisti kehittynyt....

Voi taivas....

Voin ihan avoimesti kertoa että minun lapseni käyttää vaippaa, on 5-vuotta ja sai käyttää tuttia yli 4-vuotiaana. Eikä häirinnyt meitä yhtään. Mun mielestä elämässä on tärkeämpiäkin asioita mitä miettiä kuin yksi tutti. Jos se lapsi haluaa sitä tuttia käyttää niin onko se ihan oikeasti niin kamalaa ja miten se on teidän elämästä pois?

Ja jos mun lapsi haluaisi juoda iltavelliä 6-vuotiaana niin varmasti saisi.

Elämässä on ihan oikeasti isompia asioita.

Tai ainakin meidän elämässä on.

Vierailija
5/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä jotenkin säälittävää on ne ketkä tuomitsee toisten tapoja ja itse niuhottaa joka asiasta ja tekee kaikista asioista ihan helvetin vaikeita. " voi voi kun toi meidän otso pitäisi siirtää 1-vuotiaana pinnasängystä pois ettei vaan traumatisoidu" ja " kyllä se on potalle laitettava jo 9-kuisena että sais ton vaipan pois ennen 1-vuotissynttäreitä" ja " hei me ei voida osallistuu teidän lapsen synttäreille kun meidän pikku - Otso ei just siihen aikaan oo hereillä kun rytmit voi sitten mennä sekaisin"

Niin että kenen elämä pyörii ja minkä ympärillä?????

Vierailija
6/6 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä??