Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte päiväkirjoille?

Vierailija
20.06.2022 |

Olen 50v, ja pitänyt päiväkirjaa koko elämäni, aktiivisuus on kyllä vaihdellut elämänvaiheiden mukana.
Eka päiväkirja on vuodelta 1980 kun olin 8-vuotias.
En niin millään haluaisi että kukaan muu nitä kirjoituksia ikinä näkee mutta en raaski niitä tuhotakaan. Kuollahan voin vaikka huomenna, mistä sitä tietää...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin omani

Vierailija
2/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi, polta, räjäytä, upota mereen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sun päiväkirjat ketään kiinnostaa. Heitä roskiin.

Vierailija
4/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miettinyt polttamista. Kävisi ne kaikki ensin ajatuksella läpi ja sitten liekkeihin.

Vierailija
5/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa tärkeimmät tapahtumat ylös tai skannaa jotenkin, leikkaa liimaa kirjaan. Ja muut paperisilppuriin, joita ei halua muiden lukevan.

Vierailija
6/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolen ennen äitiäni niin en ehdi kylmetä ennenkuin se on jo niiden kimpussa.

Vierailija
7/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuhosin omani, enkä ole sen jälkeen enää kaivannut niitä.

Vierailija
8/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaikki päiväkirjani läpi ja sitten laitoin silppuriin.

- n64v -

Vierailija
9/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, et ole enää näkemässä sitä.

Vierailija
10/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolen ennen äitiäni niin en ehdi kylmetä ennenkuin se on jo niiden kimpussa.

No mitä se sua haittaisi, sähän olisit jo kuollut? Kuolleita ei varmaan hirveästi enää maalliset asiat liikuta.

Vierailija
11/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä muuton edellä käynyt läpi vanhoja päivä-/muistikirjoja (miten niitä voi olla ihmisellä niin paljon!!) ja silpunnut suurimman osan. Joitain muka oivaltavimpia juttuja oon ottanut talteen tai ottanut kännykällä kuvan sivusta tms.

Vierailija
12/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit jonkun luotettavan henkilön kanssa, että hävittää ne, jos satut kuolemaan ensin.

13/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi ne sivut pois, joissa on jotain mitä et halua muiden näkevän.

Pidin nuorena aikuisena useita vuosia päiväkirjaa enkä halua tuhota niitä, mutta joitain sivuja aion repiä jossain vaiheessa. Toisaalta ei se mikään katastrofi olisi, jos ehtisin kuolla tapaturmaisesti sitä ennen.

Uni- ja unitulkintapäiväkirjaakin olen pitänyt, ja niistä ajattelin repiä tulkintasivut pois jossain vaiheessa ennen kuin kuolen.

Vierailija
14/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan pystynyt pitämään minkäänlaista päiväkirjaa. Ainoa varma tapa pitää ajatukset muilta piilossa on pitää ne itsellään.

Vierailija
15/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää jotain päiväkirjaa ja sitten ottaa stressin siitä, että joku näkee ne? Mitä iloa niistä päiväkirjoista on?

Vierailija
16/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivitän ne kaikki!

Vierailija
17/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös poltin parikymppisenä omat teini-iässä kirjoitetut päiväkirjat. Mutta olisihan se ihanaa, jos saisi joskus luettavaksi äidin, isoäidin tai vaikka isoisoäidin päiväkirjat.

Vierailija
18/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Juuri tänä keväänä aloin miettiä samaa aihetta. Ikää on muutama vuosi enemmän kuin ap:llä ja päiväkirjoja on paljon. Olen ajatellut polttaa ne. Tai silputa. En luultavasti edes lue niitä enää, ehkä vähän selailen. Mutta kenenkään käsiin en niitä halua jättää.

Vierailija
19/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltin kun muutin omaan kotiin ja tyhjensin kotona kamoja. Nykyään on yksi käytössä ja kenties senkin joskus hävitän.

Vierailija
20/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin veden sun muun kestävän boksin ja hautaisin ne puutarhaan. Sieltä ne voisi sitten joskus kaivaa esille jos tuntuu siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme