Mitä tykkäisit, jos saisit kastemaljan häälahjaksi?
Kommentit (28)
Miten se kastemalja identifioituu just kastemaljaksi eikä vaikka hedelmäkulhoksi?
Sitähän voi käyttää vaikka karkkikippona. Me saatiin häälahjaksi potkuhousut.
Ois ollu aika jännä kun menin naimisiin 47-vuotiaana.
Käyttäisin varmaan hedelmäkippona. Tuskin edes ymmärtäisin sen tarkoitusta. Meidän suvussa vauvat on kastettu kirkossa ja siellä on pytyt sitä varten talon puolesta.
Aika riski lahja, jos pari esim. haluaisi lapsia, muttei voisi niitä saada. Ei kaikki kuitenkaan kerro tällaisia asioita ulkopuolelle, edes hyville ystäville. Ja ehkä myös, jos ollaan päätetty jäädä vapaaehtoisesti lapsettomiksi, niin siinä tapauksessa ehkä vähän mauton lahjavalinta.
Ei sillä, henk. kohtaisesti varmaan kiittäisin lahjan antajaa ihan samalla tavalla kuin muitakin, mutta eipä sille maljalle kyllä käyttöä tulisi.
Kaunis ja tunnelmallinen lahja.
Ei takana ole välttämättä mitään ilkeämielisiä taka-ajatuksia.
Kaataisin siihen wiinat ja appelsiinimehun häiden jatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoisoäiti sai 13. lapsen 48v
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen lasikulhon tietää kastemaljaksi, jos sitä eri erikseen kerrota? Voihan nuoripari säilyttää siinä vaikka kondomeja yöpöydällä.
En tunnistaisi sitä kastemaljaksi, vaan olettaisin sen olevan lasikulho tai boolimalja. Ehkä pitäisin siinä hedelmiä tai jotain.
Oman kastemaljani muuten annoin vuokralaiselleni, kun hän mainitsi että tarvitsee lasikulhon. Hän valitsi sen tarjoamistani, mutta en kertonut hänelle että se on kastemalja.
Vierailija kirjoitti:
Kaataisin siihen wiinat ja appelsiinimehun häiden jatkoilla.
Tosiaan, voishan sitä käyttää boolimaljana.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kastemalja identifioituu just kastemaljaksi eikä vaikka hedelmäkulhoksi?
Kyllä tuollainen hopeajalkainen laajasuinen kellosepänliikkeen kastemalja on ihan selvä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isoisoäiti sai 13. lapsen 48v
Meidän häävieraat kyll tiesi että ollaan veloja eli ei satavarmasti olis ollut lapsia tulossa. Mutta kätevä boolimalja, kuten joku tossa kommentoikin.
Ihmettelisin. Meillä on lapset kastettu kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen lasikulhon tietää kastemaljaksi, jos sitä eri erikseen kerrota? Voihan nuoripari säilyttää siinä vaikka kondomeja yöpöydällä.
Tunnelmallinen yöpöydän kondomimalja.
Moniko nainen sellaisen ottaisi koriste-esineeksi.
Mikäpä siinä, jos malja on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
So?
Ainahan sitä isolle lasipytylle käyttöä on. Mulla on muutama salaattikulho, joita voisi hyvin käyttää kastemaljoina. Itse olen ostanut, eli ei ole ollut mitään vihjailulahjoja.
Minä sain aikanaan sellaisen. Ei ollut lapsia tulossa. En naiviuttani silloin tajunnut lahjan epäsopivuutta. Myöhemmin kyllä. Muutaman kerran sitä on käytetty, muuten in ollut laatikoissaan kaapinperällä. Mikään hedelmäkulho se ei ole.
Eli jonkun kulhon? Käyttäisin hedelmäsalaattikulhona.