Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät juhannusta yksin saunattomassa kerrostaloyksiössä?

Vierailija
20.06.2022 |

Mitä teet? Mitä syöt ja juot?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä etten joudu hyttysten ja mäkäräisten syömäksi, joudu haistelemaan grillin savua ja märän laudan sekä puuceen hajua enkä tekemään illalla punkkisyyniä - silloinhan se on liian myöhäistä.

Vierailija
22/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan syö italialaisia ns uusia perunoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin etten joudu katselemaan kännisten naisten ns rennoista kesäasuista tursuavia läskejä tai miesten kamalia varpaankynsiä.

Vierailija
24/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 asteen hellettä luvassa. Yksiö on iso sauna. Nauti.

Vierailija
25/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää herään. Sitten syön aamupalan, sitten voimistelen ja vähän meditoin. Sitten meen pikku kävelylle, sitten meen kauppaan ja ostan päivän sapuskat, sitten meen kotiin ja joun päiväkahvit pullan kera, Siten katon töllöö, sitten teen ruokaa ja syön, sitten makoilen sohvalla ja katon töllöö, sitten syön jotain lisää, sitten meen suihkuun ja olen youtubessa, sitten menen nukkumaan

Hukkaan heitettyä elämää

Vierailija
26/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaupungeissa ole tapahtumia minne mennä fiilistelemään. Jos ei väkijoukkoon niin esim. konsertit kyllä kuuluu kauas.

Vierailija
27/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syötävää, kimppu luonnonkukkia, mäntysaippuan tuoksu ja juhannuskonferenssi. fi

Vierailija
28/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden ulos sieltä yksiöstä höyrylaivalounasristeilylle.

Hyacinth Bukee tykkäisi tuosta! Muista pukeutua merihenkisesti.

Vierailija
29/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin itselleni pumpattavan naisnuken ja runsaasti liukuvoidetta. Ajattelin kaljoitella kotona ja nussia munasta nahat puhki nuken vaginaan. 

Ehkä voisin juhannuksen kunniaksi laittaa nukelle luonnonkukka seppeleen ja yöpöydälle vähän koivunoksia tuomaan juhannustuoksua kämppään. Ettei siellä haise pelkkä olut, muovi ja liukuvoide. 

Vierailija
30/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunia ja silliä

Vierailija
31/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitäisi jotenki 'viettää'? Ihan merkitsee minulle samaa kuin muutkin päivät.

Varmaan siksi koska 99% normaaleista ihmisistä 'viettää juhannusta' juhannuksena.

Ei vastannut kysymykseen. Typerin syy viettää yhtään mitään.

Vierailija
32/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän sen tekemällä asioita joista itse nautin, kuten muinakin päivinä. On optio lähteä vanhempien luokse mökille, mutta katson fiiliksen mukaan.

Vierailija
33/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalisti. En ole koskaan ollut erityisemmin kiinnostunut juhannuksen vietosta. Ei todellakaan kiinnosta mökkeily eikä mikään juhannuskokon käry. En myöskään jaksa viettää aikaa isoissa porukoissa, se touhu on aina rasittavaa sähläämistä ja itse en voi sietää sellaista ollenkaan.

Vierailija
34/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa milläänlailla normaalista viikonlopustani. Lauantaina töihin, sunnuntaina vaan oleilua, ehkä pyörälenkki tms. liikuntaa

Vierailija
35/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut juhannusta ja tuntunut jotenkin teennäiseltä juhlalta. Ihaninta viettää se kotona katsellen leffoja ja napostellen jotain herkkuja. Juhannuksen perinteet juopuminen ja meluaminen ei tämmöistä vanhaa tätiä enää kiinnosta. Piiloudun kotio mielelläni kaikelta humulta. 

Vierailija
36/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin rauhasta! Ja ostan ihania kukkia pikku kotiini. Lisäksi seuranani on kissanpentu.

😻 Hyvää jussia molemmille🐾

Vierailija
37/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina yksiössäni ollut sauna, mutta 20:tä viimeistä juhannusta olen yksikseni tällaisessa asunnossa viettänyt enkä edes joka juhannus ole saunonut. Joskus jaksoin myös itselleni kokata "juhannusaterian", mutta nykyään syön sitä mitä kaapista löytyy. Jonain vuosina olen vetänyt koko juhannuksen kaljaa, mutta ei sekään ole hyvä idea. Tämän hetkinen tapani viettää juhannusta on lukea kirjaa ja käydä ulkona pyöräilemässä, jos sää sen sallii. Nautin siitä, että kaupungissa on edes hieman hiljaisempaa muutaman päivän. Mitään muuta en sitten oikein teekään.

Vierailija
38/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on Johannes Kastajan elämän ja marttyyrikuoleman muustelupäivä. Aattona on paastopäivä ja muistopäivänä jumalanpalvelus, minkä jälkeen teen juhla-aterian ja juon vähän viiniäkin. Jos ei ole kristitty, niin ei tarvitse viettää juhannusta lainkaan, vaan voi tehdä, mitä lystää. Vaikka mennä 30 kilometrin pyörälenkille ja uimaan järveen. (Nuo em maalliset jutut aion minäkin tehdä juhannuksen aatonaattona.)

Vierailija
39/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksio, ja ihan normi viikonloppu. Käyn pyöräilemässä, luen, katson tv:tä.. Ostan mansikoita ja kermaa ja vähä herkuttelen..

Vierailija
40/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kunnon kännit, panen saunan päälle ja kävelen huoneesta toiseen. 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän