Imettäminen
Haluaisin kuulla objektiivisia mielipiteitä tilanteesta. Mitä mieltä olette?
Tapasin uuden miesystäväni kanssa pitkäaikaisen ystäväni ja hänen miesystävänsä. Ensin ohjelmassa oli rentoa tekemistä, minkä jälkeen siirryimme ravintolaan syömään. Ystäväni istui uutta miesystävääni vastapäätä ja alkoi pommittaan tätä kysymyksillä. Miesystäväni vastaili ja esitti kysymyksiä ystävälleni, mutta siirsi kyllä keskustelua välillä ystäväni mieheen. Kuitenkin keskustelua hallitsi miesystäväni ja ystäväni keskenään. Minä muutuin heille näkymättömäksi. Ystäväni ignoorasi minut eikä huomioinut minua millään tavalla. Parisuhdetta koskevat kysymykset hän esitti miesystävälleni. Juttelin sitten enemmän ystäväni miesystävän kanssa. Yritin välillä fyysisesti lähentyä miestäni, mutta hän ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota.
Ystäväni noin vuoden ikäinen lapsi saapui hoitajan kanssa ravintolaan. Ystävä ajatteli lapsen tarvitsevan imetystä ja otti rinnan kokonaan esille paidan yläkautta. Minulla ei siis ole mitään vastaan julkista imetystä. Imetyksen jälkeen ystävä jätti rinnan esille roikkumaan lapsen leikittäväksi. Hän paineli nänniä sisään sormellaan, mikä tietysti oli pienestä lapsesta hauskaa. Tämän jälkeen ystäväni antoi lapsen miesystävälleen ja laittoi vielä jotain lapsen tavaroita paikoilleen. Rinta roikkui koko tämän operaation aikana ulkona. Minun miesystäväni istui edessä. Seuraavana päivänä sain viestin ystävältäni miten mahtava mies minulla on.
Kommentit (12)
Kerro vielä lyhyesti, mistä haluat keskustella. Se ei käy ilmi aloituksestasi.
Minäkin niin toivoisin ettei tämä ole totta. Nyt toivon asiallista keskustelua ja mielipiteitä. Kerroin nimenomaan keskustelussa, että kannatan julkisella paikalla imettämistä.
Mitä mieltä olette ystäväni käytöksestä? Toimiko hän teistä muita huomioivalla tavalla ja onko sopivaa imetyksen jälkeen jättää rinnat esille roikkumaan muiden nähtäväksi?
Werty12 kirjoitti:
Minäkin niin toivoisin ettei tämä ole totta. Nyt toivon asiallista keskustelua ja mielipiteitä. Kerroin nimenomaan keskustelussa, että kannatan julkisella paikalla imettämistä.
Mutta kumoaa kaiken ennalta sanotun. Miksi muuten noin pitkä sepustus ennen imetys kohtausta?
Werty12 kirjoitti:
Mitä mieltä olette ystäväni käytöksestä? Toimiko hän teistä muita huomioivalla tavalla ja onko sopivaa imetyksen jälkeen jättää rinnat esille roikkumaan muiden nähtäväksi?
Se on vain rinta, jossa on samaa nahkaa kuin naamassakin.
Vierailija kirjoitti:
Werty12 kirjoitti:
Mutta kumoaa kaiken ennalta sanotun. Miksi muuten noin pitkä sepustus ennen imetys kohtausta?
Niin miten miehen ja ystäväsi keskustelut liittyy imetykseen?
Voin heti sanoa, että luojan kiitos mulla ei ole tollaisia ystäviä kuin sulla. Itsekäs ja omahyväinen ja huomiosta riippuvainen? Puuttuu sosiaalista älykkyyttä ja on rajaton? Kuka jättää tissinsä tahallaan roikkumaan imetyksen jälkeenkin. Exhibitionisti. Ei yksikään normaali nainen.
Olisit huomauttanut, jos se jäi esille vain epähuomiossa.
Vierailija kirjoitti:
Voin heti sanoa, että luojan kiitos mulla ei ole tollaisia ystäviä kuin sulla. Itsekäs ja omahyväinen ja huomiosta riippuvainen? Puuttuu sosiaalista älykkyyttä ja on rajaton? Kuka jättää tissinsä tahallaan roikkumaan imetyksen jälkeenkin. Exhibitionisti. Ei yksikään normaali nainen.
Voin heti sanoa, että luojan kiitos minulla on ystäviä jotka saa sanottua, jos joku esim minun käytöksessä tökkii.
Joo niin varmaan... tällainen imetysviha provo tänään