Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mintunmakuinen Hammastahna aikuisille?

Vierailija
20.06.2022 |

Mintunmakuiset hammastahnat tympii jo, inhoan sitä! Onko aikuisille jotain muunlaista hammastahnaa?

Lapsille on hedelmänmakua jne, mutta ne ovat pieniä ja kalliita tuubeja ja monessa fluoria on liian vähän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset, kaikki ne maistuu mintulle, enemmän tai vähemmän.

Vierailija
2/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmex ei kait maistu mintulle vai maistuuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa olen valittanut hammaslääkäreille. Mintun maun vuoksi oksettaa hampaiden pesu.

Vierailija
4/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on elmex merkkistä ja ainakaan se oranssissa paketissa oleva ei maistu mintulta.

Vierailija
5/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paradontax,paras tahna!

Mutta sekin on mintunmakuinen

Vierailija
6/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yotuel maistuu lakritsille ja Salutemissa ei ole makuaineita ollenkaan, varmasti on useita muitakin vaihtoehtoja. Ette ole ilmeisesti etsineet ollenkaan :D

Vierailija
7/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa olen valittanut hammaslääkäreille. Mintun maun vuoksi oksettaa hampaiden pesu.

Olet valittanut, mutta et ole käynyt apteekissa kysymässä muita hammastahnoja?

Vierailija
8/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paradontax,paras tahna!

Mutta sekin on mintunmakuinen

ja siinä jo väri oksettaa mausta puhumattakaan

Vierailija
9/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oxygenolilla on niitä lasten hammastahnoja, 6-12v on sama fluorimäärä kuin aikuisille. Makuina ainakin vadelma ja vesimeloni. Mun makuun ällöttäviä mutta lapset tykkää.

Vierailija
10/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradontax complete protection. Ei maistu minulta, vähän sellainen suolainen maku. Itse tykkään.

Vierailija
11/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet valittanut, mutta et ole käynyt apteekissa kysymässä muita hammastahnoja?

Luulisi hammaslääkärin osaavan kertoa vaan ei ole osannut. Ja kuka ostaa hammastahnan APTEEKISTA?!

Vierailija
12/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paradontax,paras tahna!

Parodontax ei todella maistu mintulle, lähinnä aika karmaisevalle, mutta kummasti tähänkin makuun tottuu...

Elmex on aika miedon makuinen eikä vaahtoa niin kuin moni muu tahna.

Vierailija
13/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jokin aika sitten Fiksuruoasta Curaproxin hammastahnoja, niissä oli erittäin mielenkiintoisia makuja, kuten greippi, karhunvatukka ja persikka. En tiedä saako niitä normaalisti muualta kuin heidän omasta verkkokaupastaan, mutta voin kyllä suositella.

Vierailija
14/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt pepsodent Limemint-tahnaa. Vaikka nimessä on tuo mint, niin minusta enemmän muuta makua. En tykkää näistä perinteisistä mintuista, kun ne ovat jotenkin polttavan tuntuisia, tämä ei ole. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
15/15 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin jokin aika sitten Fiksuruoasta Curaproxin hammastahnoja, niissä oli erittäin mielenkiintoisia makuja, kuten greippi, karhunvatukka ja persikka. En tiedä saako niitä normaalisti muualta kuin heidän omasta verkkokaupastaan, mutta voin kyllä suositella.

Aikuisten hammastahnan fluoripitoisuuden pitää olla 1450 ppm (0,145 %), jotta fluori pystyy ehkäisemään reikiintymistä. Näissä Curaproxin tahnoissa on vain 950 ppm. En suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän