Millaisen ihmisen kiertäisit kaukaa esim. cocktail-juhlissa?
Kommentit (23)
Ne joiden tiedän olevan ankeita muiden arvostelijoita ja paheksujia, joille ruoka ja juoma on aina väärää ja kivempi olisi olla jossain muualla.
Sellaisen, joka selvästi pitää jotain yhden miehen showta.
Alipukeutuneen. Osoittaa rajattomuutta, uniikkia lumihiutaleutta ja minäminä-asennetta, joista en niin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman aitolehmät.
Sama, olin eräissä häissä, joissa tämä pahoinvointivalmentaja patsasteli oranssissa vesirajamekossa ja kuvasi itsestään someen täytettä. Myötähäpeä oli kauhea ja kaikki nauroivat tälle tyrkylle.
Luin joskus aikana kuokk a ja kirves 1700-luvulla eläneen herkkusuun Jean Anthelme Brillat-Savarinin "Maun fysiologia"
Kirjassa oli neuvo, jota olen aina noudattanut juhlissa: kannattaa hakeutua ruuasta ja viinistä hieman poskistaan punehtuneen, hieman pyöreähkön ihmisen ja jolla on jo seuraa. Sellainen osaa nauttia elämästä.
Vinkki ei tarkoita juoppoa tai syöppöä, vaan enemmänkin ihmistä joka ei liikaa keskity ulkonäköönsä ja itseensä. Hyvä sosiaalisissa taidoissaan ja ottaa muutkin huomioon. Ja se vinkki toimii.
Sellaisen, josta näkee jo kauas, että on teennäinen.
Kännisössöttäjät ällöttää, samaa juttua jauhetaan, välillä hörönaurua.
Vierailija kirjoitti:
Kännisössöttäjät ällöttää, samaa juttua jauhetaan, välillä hörönaurua.
Ei kai kukaan kännisten kanssa keskustelisikaan, ja eiköhän heidät heitettäisi uloskin.
Vierailija kirjoitti:
Alipukeutuneen. Osoittaa rajattomuutta, uniikkia lumihiutaleutta ja minäminä-asennetta, joista en niin tykkää.
Miten ihmeessä sinä tuosta tuollaisen johtopäätöksen sait XD
Jos joku on jotenkin erilainen vs se mitä SINÄ haluaisit, ovat he sinusta olevinaan lumihiutaleita.
Itsekeskeinen narsisti siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on jotenkin erilainen vs se mitä SINÄ haluaisit, ovat he sinusta olevinaan lumihiutaleita.
Eikös cocktail-juhlissa ole pukeutumiskoodi? eri
Kovaäänisten, vimmeisimmän muodin mukaan pukeutuneiden, erittäin meikattujen/laitettujen ihmsten joukkoon (myös ne miehet, jotka on sliipattu viimeisen päälle).
Pyrkisin kiertämään sivummalla, ehkä hiljaisempien ihmisten kanssa. Tavoitteeni kun ei ole kuitenkaan saada luotua verkostoja (en osaa, niin en yritä) niin voin ihan hyvin näytellä seurustelevani eri ihmisten kanssa ja oikeasti ehkä vain tervehdin muutamalla sanalla ja taas vaihdan paikkaa. En viihdy tuollaisissa tilanteissa. Minä varmaan olen se, jota vältellään?
Vierailija kirjoitti:
Alipukeutumisessa voi olla kyse myös tietämättömyydestä joten en lähtisi tuolla tavalla arvostelemaan. Et vaikuta viestisi perusteella kovin mukavalta ihmiseltä ja taidat olla juuri sellainen joka siellä cocktail-tilaisuudessa katsoo muita nenänvartta pitkin.
Sellainen joka puhuu vain itsestään.
Äänekästä pelleä, joka pitää omaa hovia.
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus aikana kuokk a ja kirves 1700-luvulla eläneen herkkusuun Jean Anthelme Brillat-Savarinin "Maun fysiologia"
Kirjassa oli neuvo, jota olen aina noudattanut juhlissa: kannattaa hakeutua ruuasta ja viinistä hieman poskistaan punehtuneen, hieman pyöreähkön ihmisen ja jolla on jo seuraa. Sellainen osaa nauttia elämästä.
Vinkki ei tarkoita juoppoa tai syöppöä, vaan enemmänkin ihmistä joka ei liikaa keskity ulkonäköönsä ja itseensä. Hyvä sosiaalisissa taidoissaan ja ottaa muutkin huomioon. Ja se vinkki toimii.
Kiitos että jaoit tuon! Siinä on viisautta enemmän kuin uskoisikaan.
Vai että oikein cocktail juhlissa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös cocktail-juhlissa ole pukeutumiskoodi? eri
Ei ole. Pukeutuminen riippuu tilaisuuden ajasta (iltapäivä vai ilta).
Esim pre-dinner cocktailit edeltävät usein juhlavaa illallista, edellyttävät siksi juhlavampaa pukeutumista kuin iltapäivätilaisuus.
Kiertäisin varmaan ne koko juhlat.
Minä kiertäisin kaukaa kaikki pikkujulkkikset ja sarasiepit ja muut tällaiset Seiska-tyypit.