Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media kysellyt Orpolta jo ajat sitten tuosta Rydmanin tapauksesta, Kokoomus vain haudannut jutun, miten noin niin kuin omasta mielestä?

Vierailija
19.06.2022 |

Siis jos media on kysellyt tästä tapauksesta jo ajat sitten Orpolta, niin eikö Orpolle tullut mieleen, että ehkä asiasta kannattaisi itse kertoa julkisuuteen, ettei puolue myöhemmin joudu huonoon valoon? Siis HALOO!!!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muuta ylimielisiltä valehtelijoilta voisi odottaa.

Vierailija
2/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luin Orpon rivien välistä oikein, niin kyseistä herraa on aikanaan haastatellut asian tiimoilta, muttei noita naisia. Yllättäen on saanut vastauksen, jonka mukaan mitään moista ei  ole tapahtunut.

Niinpä asiaa ei sitten ole ollut tarvetta sen enempää penkoa.

Hyvä Kokoomus! En äänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää päästäkö Willeä enää irti!

Vierailija
4/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tyssäsi Kokoomuksen tie. Puolue, joka näin vähän arvostaa naisia. Tavallaan hyvä, että tuli ediin näin ennen vaaleja.

Vierailija
5/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*esiin

Vierailija
6/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen loppui poliitikon ura Maissilapsella.

Vierailija
7/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta hevonvittua. Äänestän kok koska muita mahdollisuuksia ei tolkun ihmiselle ole.

Vierailija
8/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batman ja Ryydman - Tule tyttö uimaan

Oon naistenmies, iskutaidon

Opin mä ainoon

Join äitini maidon

Työ kutsuu taas mua

Haluan sua

On mulla uus tyyli

Oi ihana lyyli

En sonni oo, mutta melkein

Luo naisten saunan meen gigolon elkein

Siellä mä keksin,

Uuden uimaseksin

Sulle sen näytän

Vettä voiteena käytän

Tule tule tyttö uimaan, kanssain mun

(Joo-oo-o, joo-oo-o)

Älä huoli vaikka huimaa, mela mun

(Joo-oo-o, joo-oo-o)

Tule tule tyttö uimaan, tahdon sut

(Joo-oo-o, joo-oo-o)

Vien sut lemmen laivaan, vieraaks mun

Jos pääsen, painan, painan sua mä vaan

Kun huomaan mä sun sellupyllyn

Luoksesi hyllyn

Jä käynnistän myllyn

Sylinterit luistaa

Öljyt mun muista

On mäntäni voimaa

Todella roimaa

Oon kippari sun, purttani ohjaan

Esileikeissä sen köli ottaa pohjaan

Sun taju on poissa

Jo matalikoissa

En vähään tyydy

Ei mun kone hyydy

Vierailija
9/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se Vapaavuorenkin sähellykset haudattiin

Vierailija
10/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta hevonvittua. Äänestän kok koska muita mahdollisuuksia ei tolkun ihmiselle ole.

Minkä tolkun?

Vierailija
11/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksella ei ole ollut tarvetta lähteä tätä setvimään julkisuudessa, koska valtaosa puolueen äänestäjäkunnasta on maltillisia, rationaalisia ihmisiä. Tämä näkyy nyt myös puolueen edustajien kannanotoissa - äänestäjiä ei haluta suututtaa hysteerisellä kohkaamisella tai äkkipikaisilla ratkaisuilla. Valtaosa kokoomuslaisista kuitenkin kannattaa "syytön, kunnes toisin todistetaan" ja "tutkitaan ennen kuin hutkitaan" -linjaa. Varmasti myös Depp vs. Amber -tapaus on tehnyt ihmisistä varovaisempia. Ja esim. Ilkka Kanervan erottaminen ministerinpestistä herätti aikoinaan paljon kritiikkiä myös kokoomuslaisten keskuudessa.

Vierailija
12/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se Vapaavuorenkin sähellykset haudattiin

Kyllä vaan, SUEK kertoo että ei tutkita jos uhri ei erikseen pyydä viikon sisällä tapauksesta. Siis mitä?!? Kyllä nyt on aika lopettaa ahdistelu, nyt riittää. Päitä vadille!

Vierailija
13/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksella ei ole ollut tarvetta lähteä tätä setvimään julkisuudessa, koska valtaosa puolueen äänestäjäkunnasta on maltillisia, rationaalisia ihmisiä. Tämä näkyy nyt myös puolueen edustajien kannanotoissa - äänestäjiä ei haluta suututtaa hysteerisellä kohkaamisella tai äkkipikaisilla ratkaisuilla. Valtaosa kokoomuslaisista kuitenkin kannattaa "syytön, kunnes toisin todistetaan" ja "tutkitaan ennen kuin hutkitaan" -linjaa. Varmasti myös Depp vs. Amber -tapaus on tehnyt ihmisistä varovaisempia. Ja esim. Ilkka Kanervan erottaminen ministerinpestistä herätti aikoinaan paljon kritiikkiä myös kokoomuslaisten keskuudessa.

Suomeksi = asia vaietaan kuoliaaksi.

Vierailija
14/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko jupakan Jodelissa on ymmärtääkseni aloittanut tyttö, jonka yksipuolinen ja yli-innokas ihastus teini-iässä Rydmania kohtaan on ollut ilmeisesti yleisessä tiedossa. Hän on ilmiantanut listan "uhreja", jotka ovat lähes kaikki todenneet, että Rydman ei ole heitä lähestynyt fyysisesti. Ainoat väitteitä esittäneet ovat käsittääkseni tämä tyttö sekä jo aiemmin perättömiä rikosilmoituksia tehtaillut ex-tyttöystävä ja tämän jokunen ystävä. Sana vastaan sana -tilanteita, lisäksi poliisi lopettanut tutkinnan, kun on todennut, ettei ole mitään tutkittavaa. Kuinka idiootti pitäisi puolueen johtajan olla, että nostaisi tällaisen itse julkisuuteen?

Vierailija
15/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko jupakan Jodelissa on ymmärtääkseni aloittanut tyttö, jonka yksipuolinen ja yli-innokas ihastus teini-iässä Rydmania kohtaan on ollut ilmeisesti yleisessä tiedossa. Hän on ilmiantanut listan "uhreja", jotka ovat lähes kaikki todenneet, että Rydman ei ole heitä lähestynyt fyysisesti. Ainoat väitteitä esittäneet ovat käsittääkseni tämä tyttö sekä jo aiemmin perättömiä rikosilmoituksia tehtaillut ex-tyttöystävä ja tämän jokunen ystävä. Sana vastaan sana -tilanteita, lisäksi poliisi lopettanut tutkinnan, kun on todennut, ettei ole mitään tutkittavaa. Kuinka idiootti pitäisi puolueen johtajan olla, että nostaisi tällaisen itse julkisuuteen?

Huomenta Ville.

Vierailija
16/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me demarit vaadimme verta kentälle.

Vierailija
17/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon pöyristys tapahtuneesta ei aamun hesarissa ollut kovin suuri, mutta mitä enemmän asia sai julkisuutta, sitä järkyttyneempi hän oli. Muutkin kokoomuslaiset ovat päivän mittaan kertoneet järkytyksestään, vaikka puoluejohto sitten kuitenkin oli käsitellyt asiaa jo aiemmin ja päättänyt hyssytellä koko jutun. Onneksi HS rehellisesti toi asian nyt mätäkuun juttuna eikä säästellyt tätä vaalivuoteen. Muutama viikko ennen vaaleja tällä olisi ollut vaikutusta. Nyt ihmiset unohtavat.

Vierailija
18/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät unohda. Minä ainakaan en unohda.

Vierailija
19/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Ville.

Se on Wille kaksois-Weellä. Se on herraskaisempaa ja fiinimpää.

Vierailija
20/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäjä Petteri Perälä hautasi jutun.

Suojelee Wille Rydmania, kuten juttua tutkinut konstu Harri Jokinen ja tutkinnanjohtaja Markku Nisula. Kokoomusaktivisteja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme