Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin vuoristorata missä olen ikinä ollut

Vierailija
19.06.2022 |

Mikä on sinun mielestä maailman hurjin ja kamalin vuoristorata minun mielestä junker ja ukko ovat pahimpia

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen tulireki laite narisee ihan hirveesti ei laite oo edes kovin vanha tais olla 2004 valmistunut olen ollut laitteessa vaikka ei laite mikään maailman hurjin kaan oo

Vierailija
2/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen vauhtimatossa tapahtui joskus onnettomuus jossa työntekijä loukkasi jalkansa vähän samanlainen tragedia kun lintsin korvissa vuonna 2007 kirnun kyyti onkin aika huono ja lyhyt enkä jää sitä kaipaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieliala on kamalin vuoristorata

Vierailija
4/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltojen new jerseyssä six flags puistossa on kingda ka niminen maailman korkein vuoristorata olin uskaltanut mennä vuoristorataan ja tämä on yksi niistä vuoristoradoista mihin en enää mene

Vierailija
5/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen Kingi

Vierailija
6/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltojen new jerseyssä six flags puistossa on kingda ka niminen maailman korkein vuoristorata olin uskaltanut mennä vuoristorataan ja tämä on yksi niistä vuoristoradoista mihin en enää mene

Miksi et?

Vierailija
7/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnanmäen Kingi

Oli aikamoista kärsimystä olla siellä ylhäällä.

Vierailija
8/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possujuna. Inhoan kieputusta, joten muissa en oo käyny.

Vierailija
9/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en oo niin kova hurjapää

Vierailija
10/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen trombi laitteen vaunussa ollaan makuuasennossa ja vaunu heittää sinua ympäri rataa ja laitteen istuimet ovat todella epämukavat niinkuin tyrskyssä

Vierailija
11/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo vuoristorata mutta mikään mikä tekee keinuvaa liikettä kuten lintsin

Viikinki en ole menny sen jälkeen kun näin miten asiakas oksensi alempana istuvan naisen niskaan kunnolla ryöppyen 😀

Vierailija
12/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt pysyä vuoristoradoista kaukana. En muista olleeni yhdessäkään elämäni aikana, vaikka onhan noita huvipuistojakin koluttu.

Disneyworldissä muistan olleeni jonossa, kun totesin, ettei se voi olla hyväksi mulle.. se jonottaminen siis, mikään ei ole puolentoista tunnin väärtti.

Vierailija
13/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junker kyllä aikamoista kyytiä muita powerparkin hurjia laitteita ovat Thunderbird booster pitts special Pegasus ja fiesta mexicana

Vierailija
14/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden vuoristorata entisessä parisuhteessa. Se oli meinaan kyytiä se! Hyvä että hengissä selvisin...

Vierailija
15/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Pegasus kyllä mun mielestä oo pelottava oon kuullu että typhoon laite powerparkissa muutetaan hurjemmaksi

Vierailija
16/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan linnanmäen taiga toki aika hurja, mutta sellainen kamala siinä mielessä että siinä tulee migreeni/huono olo ja en halua enää mennä uudestaan oli linnanmäen tulireki. En tiedä oliko jarrumiehestä kiinni, mutta töksähteli tosi pahasti.   

Vierailija
17/20 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vit*** nyt lisää kommentteja

Vierailija
18/20 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan mun eka avioliitto oli.

Vierailija
19/20 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan (Europapark muistaakseni) huvipuistossa joku yli satasta menevä juna jossa oli pari max. 1 sekunnin suoraa pätkää alun jälkeen ennen kuin taas väännettiin johonkin suuntaan. Koko p oli ohi minuutissa. Et ehdi nauttia siis mistään, koska rata menee samalla kierteellä korkeintaan puoli sekuntia ennen kuin suunta taas vaihtuu. Aika iloton kokemus.

Vierailija
20/20 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkänniemen vauhtimatossa tapahtui joskus onnettomuus jossa työntekijä loukkasi jalkansa vähän samanlainen tragedia kun lintsin korvissa vuonna 2007 kirnun kyyti onkin aika huono ja lyhyt enkä jää sitä kaipaamaan

Jalan loukkaaminen ei ole mikään tragedia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän