Miksi pitää huomautella muiden kireästä pinnasta jne
Jos ei ole valmis tekemään mitään sen eteen että toisen olo paranisi jne.
Huomauttelu ei auta ketään eikä mitenkään?
Kommentit (8)
Kerroit että sinulle on määrätty masennuslääkkeet mutta et käytä niitä koska niitä ei sinulle makseta kannattaisi käyttää jotta olosi paranisi.
Vaikutat masentuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Kerroit että sinulle on määrätty masennuslääkkeet mutta et käytä niitä koska niitä ei sinulle makseta kannattaisi käyttää jotta olosi paranisi.
Vaikutat masentuneelta.
Mene paska hoitoon.
Se on yksi tapa ärsyttää lisää, jo lapset ossaavat tuon. Tarkkaillaan toisennilmeitä ja olemusta, ja sitten alkaa lähteä kommenttia:"älä oo noin hapan", "miks sä oot tollanen/älä oo tollanen","emmä oo sulle mitään tehny" jne. Tähä harrastavat siis vainntityssä kehitysvaiheessa olevat lapset ja nuoret ja sitten ne täysi-ikäiset, jotka ovat jääneet tuohon kasvun vaiheeseen mutta eivät ikinä ole tulleet aikuisiksi.
Jos pinnani kireästä ärsyttää pitää ärsyyntyjän ymmärtää että se ei siitä löysty kuin yhdellä tavalla.
Niinko millä tavalla?
Ja mitä se mulle kuuluu saada sun pinna vähemmän kireäksi? Ja mitä se sulle kuuluu jos sitä ääneen ihmettelen, mietin mitä mietin. Pysy poissa ihmisten ilmoilta kiukuttelemassa ittekses.
Vierailija kirjoitti:
Niinko millä tavalla?
Ja mitä se mulle kuuluu saada sun pinna vähemmän kireäksi? Ja mitä se sulle kuuluu jos sitä ääneen ihmettelen, mietin mitä mietin. Pysy poissa ihmisten ilmoilta kiukuttelemassa ittekses.
Ilmaisella unelmalomalla.
Turha valittaa kireästä pinnastani yhdenkään ihmisen. Jopa ihan vieraat tulee puuttumaan kireään pinnani kun sen takia huudan ja raivoan lapsilleni jos käydään kaupassa tms. Minulla on oikeus käydä kaupassa kuten muillakin ihmisillä on oikeus käydä kaupassa.
???