Kannattaa lapsi arjen keskellä muistaa myös parisuhdeaika!
Kommentit (84)
Joo no mihinkään ajattelit että laitamme kakarat pariksi viikoksi ilmaiseksi hoitoon että pääsemme miehen kanssa unelmalomalla Miamiin.
Mulle ei kelpaa mitää leffa illat jne parisuhde ajaksi. Tältäpohjalta on tulla vinkumaan miksi pinnani on aina katkeamispisteessä.
Olen jo niin katkeroitunut, ettei huvita panostaa parisuhteeseen. Odotan vaan sitä aikaa, kun saan taas elää.
Alexac kirjoitti:
Joo no mihinkään ajattelit että laitamme kakarat pariksi viikoksi ilmaiseksi hoitoon että pääsemme miehen kanssa unelmalomalla Miamiin.
Mulle ei kelpaa mitää leffa illat jne parisuhde ajaksi. Tältäpohjalta on tulla vinkumaan miksi pinnani on aina katkeamispisteessä.
EIpä siitä varmaan kukaa muu vingukaan, kuin sinä. Ja puolisosi.
Vierailija kirjoitti:
Liian myöhäistä mihin?
Korjata tilannetta, kun ollaan eroamassa tai ainakin siinä tilanteessa, kun lähinnä toinen vain ketuttaa, ja tuntuu olevan koko ajan vaatimassa jotain liikaa.
Ja jos ei ole suhteessa, niin on huolehdittava silti itsestään ja tarpeistaan.
Mä olen yksinhuoltajaisä, ja saan silloin tällöin tukitoimena kotipalvelua - eli työntekijä tulee katsomaan lastani muutaman tunnin ajan. Käytän tätä aikaa käydäkseni maksullisissa.
Alexac kirjoitti:
Entä jos laitatte lapset ei-ilmaiseen hoitoon osalla siitä rahasta millä menisitte Miamiin, ja menette vaikka Espanjaan.
Eipä silti, en usko että mikään Miamin "unelmaloma" noin raskaan tapauksen kanssa pelastaa suhdetta. Jos ei kelpaa leffaillat niin tee sitten töitä että on varaa laittaa muksut hoitoon ja lähteä sinne minne haluaa.
Alexac kirjoitti:
Näin minä kanssa aina ajatellut että pitää olla mukamas jotain ihmeellistä reissua sun muuta, mutta poikamme lähti appivanhempien matkaan ja herranjestas meillä on ollut pitkästä aikaa romanttinen viikonloppu.
Pitäisikö mun parisuhdeaikaakin vielä järjestää? Ei kiinnosta. Mies petti luottamuksen jättämällä mut hoitamaan 99% hommista yksin. Lisäksi saan vielä haukut säännöllisesti ja muistutuksia kaikista virheistä mitä olen vuosien aikana tehnyt. Parisuhdetta ei enää taida olla.
Ei kai lapsi mitään parisuhdeaikaa vielä tarvitse? 🙄
Ne yhdyssanat...
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
EIpä siitä varmaan kukaa muu vingukaan, kuin sinä. Ja puolisosi.
Kaverit jne valittaa kun kilahdan pienimmästäkin vastaan sanomisesta. No ihanturha on vinkua jos itse lomailee koko kesän kaupallisten yhteistöiden jne voimin ilmaiseksi ja osan ajasta lapset hoidossa vielä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
Entä jos laitatte lapset ei-ilmaiseen hoitoon osalla siitä rahasta millä menisitte Miamiin, ja menette vaikka Espanjaan.
Eipä silti, en usko että mikään Miamin "unelmaloma" noin raskaan tapauksen kanssa pelastaa suhdetta. Jos ei kelpaa leffaillat niin tee sitten töitä että on varaa laittaa muksut hoitoon ja lähteä sinne minne haluaa.
Suhteemme voi hyvin. Olisi vaan joskus kiva käydä lomalla. Emme halua maksaa lapsien hoidosta tai niiden huvituksista. Espanja on kohteena ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
Näin minä kanssa aina ajatellut että pitää olla mukamas jotain ihmeellistä reissua sun muuta, mutta poikamme lähti appivanhempien matkaan ja herranjestas meillä on ollut pitkästä aikaa romanttinen viikonloppu.
Me ollaan katsos erilaisia me ihmiset
harrastatteko sitten aikuisviihdettä?
Alexac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
Suhteemme voi hyvin. Olisi vaan joskus kiva käydä lomalla. Emme halua maksaa lapsien hoidosta tai niiden huvituksista. Espanja on kohteena ehdoton ei.
Ei sen nyt tarvitse olla Espanja. Pointtina et lomalle ei tarvitse lähteä älyttömän kauas.
Jos et halua maksaa lasten hoidosta, niin sitten et varmaan lähde lomalle ilman lapsia. Elämä on valintoja.
Suhde voi varmaan tosi hyvin, kun itse sanoit että pinna on kireällä koko ajan. Mies parka, sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian myöhäistä mihin?
Korjata tilannetta, kun ollaan eroamassa tai ainakin siinä tilanteessa, kun lähinnä toinen vain ketuttaa, ja tuntuu olevan koko ajan vaatimassa jotain liikaa.
Kun lapsi on syntynyt ja huomaat olevasi pelkkä kotiorja, niin ei paljon huvita korjata mitään tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Ottaisin eron, mutta mies ei suostu vuoroviikkoihin vaan haluaisi ottaa lapset luokseen vain joka toinen viikonloppu. Itse en suostu tähän, joten elämme pattitilanteessa.
Sellaista se joskus on. Kummallakin on oma näkemys, ja kummallakin asioita mihin ei suostu.
Miehellä ei ole mitään pakkoa suostua vuoroviikkoihin.
Kiitos muistutuksesta, koitan muistaa.
T: lapsi
Ei kiinnosta. Ottaisin eron, mutta mies ei suostu vuoroviikkoihin vaan haluaisi ottaa lapset luokseen vain joka toinen viikonloppu. Itse en suostu tähän, joten elämme pattitilanteessa.