Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä paino 165-senttiselle?

Vierailija
19.06.2022 |

Mikä olisi ns ihannepaino? Jos olette tuon pituisia niin mikä paino teille sopii parhaiten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuori niin 55kg. Jos keski-ikäinen 60kg.

Vierailija
2/7 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 65 kg, hyvä olla ja harrastaa. Normaalipainoinenkin olen, vaikka pari kiloa varmaan saisikin tiputtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos et ois z-zukupolvea oisit jo osannut googlata BMI-laskurin. Mutta kun olet zoomer niin et osannut

Vierailija
4/7 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuon pituinen ja 52-55kg näyttää parhaalta. Enimmilläni olen painanut 67kg ja näytin läskiltä, alimmillaan paino oli 44kg ja olin kuin luuranko.

Vierailija
5/7 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko aikuisikäni saman painoinen, 52-54 kg.

Voin syödä mitä vaan lihomatta mutta en ole kiinnostunut syömisestä.

Minulle se on energian tankkaamista.

Vierailija
6/7 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niin hekilöstä, ja ruumiin rakenteesta.

Minä olen 163cm ja paino 66kg:

Minulla on vahvat jalat, erittäin isot rinnat ja takapuoli, litteä vatsa. Minulle tämä paino on iha ok, laihempana lähti muodot. Tässä painossa saan paljon kommentteja hoikkuudesta.

Eli jollekki sopii isompi kilomäärä kuin toiselle. Jos on kovin siro ja sekin miten rasva kertyy, onko lihaksia ja muotoja, kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Pääasia että oot itse tyytyväinen ja paino on sillai normaalin rajoissa ettei terveyshaittoja sulle itselle <3

Vierailija
7/7 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuon pituinen ja 52-55kg näyttää parhaalta. Enimmilläni olen painanut 67kg ja näytin läskiltä, alimmillaan paino oli 44kg ja olin kuin luuranko.

Käytänössä sama asia 48 kg olin kuin luuta ja nahkaa. Läskiä 69 kilosena. Nyt 62 kg. Ja terveyskeskuksessa sanovat 165 cm painosi pitäisi olla 58 kg. Jotta vyotärö rasva jota sinulla viellä on 62 kg pitäisi saada pois! Todella vaikeaa saada raasva jengat pois. Vaikka liikun 4 kiloa on kuin 8 pakettia valkoista ravaa voina. Laitat pöydälle voi paketteja: 1 paketti 500g kerrot 8 pakettia Tulos voita on 4kg. Joten kyse ei pikku kiloista kun on pelkää rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä