Mies joi eilen yksin syntymäpäivälahjaksi antamani 960e konjakkipullon tyhjäksi
Aika hävytöntä, luulisi että olisi yhdessä maisteltu.
Kommentit (49)
Tämä aloitus on provo. Ei tollaselle juopolle kukaan konjua osta
Sinähän annoit pullon hänelle, miksi luulit saavasi siitä osan?
Piti sen nyt jollain huuhtoa ne syömänsä saunapuut alas.
Ja kuulemma oli niin hyvää, että koko pullo piti juoda kerralla yksin...
Ap
Miksi kukaan ostaisi juopolle noin kallista viinaa? Konjakkia varsinkaan. Provo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaisi juopolle noin kallista viinaa? Konjakkia varsinkaan. Provo.
Mieheni ei ole juoppo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole juoppo.
Ap
"joi eilen yksin... konjakkipullon"
Juoppo se on.
Mieluinen lahja siis. Ja hyvä että maistui yksinkin, eikä juonut sitä esim. naapurin rouvan kanssa kaksin.
Miksi ostat toiselle lahjoja toivoen että saat itse vetää siitä puolet? Itsekästä tuollainen itselleen lahjojen ostaminen.
Söikö se yöllä taas jääkaapin tyhjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Söikö se yöllä taas jääkaapin tyhjäksi?
Mieheni ei ole syöppö.
Ap
Eikö se ollutkaan tarkoitettu juotavaksi?
Eikös ihminen saa tehdä lahjalla mitä itse huvittaa?
Muutenkin aika absurdia että oletus on, että lahja tulee myös itselle. Mutta epäilen, että AP on kotoisin Porvoosta.
Mä ostin miehelle lahjakortin ja se käytti sen koko lahjakortin itseensä! Ajattelin, että olisi ostanut jotain yhteistä sillä. Törkeää.
Nyt makaa sohvalla ja valittelee päänsärkyä. Kehuskelee konjakkimakuani...
Ap
Ota pullo ja pakkaus talteen. Ensi synttäreillä täytät sen halvalla konjakilla ja annat uutena, "kun kerran tykkäsit tästä niin kovasti". Katsotaan huomaako mitään eroa. Veikkaan, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Ota pullo ja pakkaus talteen. Ensi synttäreillä täytät sen halvalla konjakilla ja annat uutena, "kun kerran tykkäsit tästä niin kovasti". Katsotaan huomaako mitään eroa. Veikkaan, että ei.
Pitää saada uusi korkki sinetteineen ja vielä osata ujuttaa se paikalleen niin ettei mies huomaa.
No mitäs annoit?