Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vinkuu 2000e pelitietokonetta

Vierailija
19.06.2022 |

Hän haluaa näköjään sitten tuhlata siis kaksituhatta euroa johonkin pöytätietokoneeseen. Mihin ihmeeseen noin kallista konetta ja viel pöytätietokonetta muka tarvitaan? Ei tossa ole mitään järkeä. Ja meillä siis yhteinen tili käytössä. Kyllähän tässä itku tulee...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI PÖYTÄTIETOKONEET PITÄISI LAITTAA LIUKUMAAN VESILIUKUMÄKEA ALAS. JA HELVETIN KOVILLA VAUHDEILLE SYVÄÄN ALTAASEEN.

PALAA TAKAISIN KLINIKALLE APINA!

Olen raivon kuningas.

Vierailija
42/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sano miehellesi: "OK, kulta!" Ja sitten poistut takavasemmalle. Näin hän joutuu ihan itse ja yksin miettimään, uskaltaako ja haluaako laittaa kaksi tonnia koneeseen. Joskus käy niin, että kun toinen siinä kauhistelee ja saa sydärin, sitä joutuu puolustelemaan sitä omaa kantaa vähän liikaa, vaikka se ei alunperin ehkä ollutkaan niin lukkoon lyöty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000e pelitietokone ei ole edes mikään älyttömän hintainen. En edes muista paljonko mies laittoi omaansa mutta onpahan ainakin tarpeeksi tehokas pelaamiseen. Vaatimukset pelikoneelle on vähän eri tasoa kuin ihan internetin selaamiseen ja Netflixin katseluun tarkoitettu edullinen läppäri.

Vierailija
44/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin myös 2000 euron pelitietokoneen, mutta tienaankin yksin asuvana 4000e/k, on varaa ostella mitä tykkää, paitsi ehkä ei ferraria tai kimi räikkösen omakotitaloa. 

Vierailija
45/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000e pelitietokone ei ole edes mikään älyttömän hintainen. En edes muista paljonko mies laittoi omaansa mutta onpahan ainakin tarpeeksi tehokas pelaamiseen. Vaatimukset pelikoneelle on vähän eri tasoa kuin ihan internetin selaamiseen ja Netflixin katseluun tarkoitettu edullinen läppäri.

Hyviä yritystason kannettavia saa käytettyinä jopa 300e. Eli niitä joissa vähintään hyvät neliydin-prosessorit. ja 8gb ram vähintään ja tietenkin ssd-levy ja full hd näyttö Ips-paneeli.

Vierailija
46/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa tilanne, että ex vaimo ei ymmärtänyt sitä, että pelasin tietokoneella. Olin itse ostanut omilla rahoillani 2500 euron tietokoneen (olin säästänyt) ja sitten hän valitti siitä päivät pitkät. Itse kuitenkin otti aina rahaa yhteiseltä taloustililtä kk:ssa varmaan 200-300 euroa erinäisiin kynsien pidennyksiin, tekoripsiin ja parturille jne. Vuodessa meni helposti rahaa yli 2400 pelkästään niihin. Lisäksi hän tupakoi ja tupakkaan meni vähintään 1500 euroa vuodessa. Itse en tupakoi. Lisäksi hänen baarireissut ja ulkomaanmatkat niin meni varmaan vuodessa pelkästään 15000 euroa kaiken kaikkiaan. Ja hän otti rahat yhteiseltä tililtä. Minä säästin ja ostin omilla rahoilla. Itse en käy baareissa tai matkusta ulkomaille.

Nyt hän valittaa facessa, kun eron myötä meni elämä pilalle (minä tienasin kaikki rahat talouteen).

Vierailija
47/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se surkea lapsi!

Vierailija
48/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha it's 2022 ja jollain on yhteinen tili :D

Vierailija
49/49 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 euron pelikoneella pärjää hyvin kolme vuotta. Se tekee 55 euroa kuukaudessa. Joku game pass kylkeen niin silti alle 70 egee kuussa. Jos pelaa tunnin päivässä niin se on reilut 2 euroa tunti.

Mielestäni edullinen harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi