Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rukoilen, että koko kesän olisi tällainen ihanan viileähkö sää

Vierailija
19.06.2022 |

On ihanaa, kun jaksaa kuntoilla ja käydä juoksemassa. Välillä saisi aurinko paistaa, mutta yli 20 asteen lämpöä en kaipaa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Ihanat ilmat on olleet. Hyvä nukkua ja ulkoilla. Sydänkin tykkää raikkaista ilmoista, jaksoin istua auringossa kun oli alle +20 ja viileä tuuli. Henki loppuu jos yli +20 eikä tuule yhtään tai lämmin tuuli.. Sydän alkaa jylläämään ja nitroja menee, ne on yleensä sisäpäiviä ne.

Vierailija
62/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile mieluummin että riittäisi tuokaa ensi talveksi, eikö se sentään olisi tärkeämpää kuiin ettei synny hikiläikkiä vaatteisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat ajatukset ap:lla 😍

Terveisin couperosa ihoinen

Vierailija
64/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti laittaa et samat ajatukset KUIN ap:lla

Vierailija
65/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän rukoilet, voin kertoo, et se ei mitään auta :)

Vierailija
66/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile vaan. Toivon +35. Ilmalämpöpumppu löytyy. Meen tekemään helletanssin pihalle. Aivan nudena. Patalaput liehuen tuulessa.

Miksi tarvitset viilennyskonetta jos haluat paahtua kuumuudessa? Ja vietät sitten siellä auringonpaahteessa vähintään kahdeksan tuntia päivässä.

En minäkään ymmärrä, miksi helteistä nauttivat ostavat ilmalämpöpumppuja tai ilmastointilaitteita. Vai eikö se kuumuus sitten olekaan kivaa, kun ilmaa pitää viilentää?

erikoista että moni talvi intoilija asuu talossa ja vielä löytyy lämmitys. eikö olisi parempi tehdä aina kuoppa lumihankeen ja käpertyä alusvaatteilla sinne jos tykkää talvesta?

Ainakin minä tykkään viileästä säästä. Siis viileästä, en kylmästä. Ja useimmat muutkin helteiden inhoajat ainakin oman kokemukseni mukaan. Harvat pitävät todella kovista pakkasista. Siksi kysynkin usein, että miksi joillekin pitää olla kuumaa. Miksi lämmin ei riitä?

Ja talvella, kun omassa kerrostaloasunnossa on lämmitys päällä, minulla on sisällä useimmiten liian kuuma. Parvekkeen ovi on auki tämän tästä. Minulle sopiva sisälämpötila on 18-19 astetta, 20-21 on ihan ok, 22 alkaa olla jo hiukan liikaa, 25:ssä alkaa pahoinvointi.

Olen muuten yli 90 % ajasta kotona talvellakin pelkässä paidassa tai tunikassa, ei pitkiä housuja, ei sukkia jalassa (vaikka on siis alle 20 astetta kämpässä lämpöä). Olen siis aika "lämminverinen" nainen. :D

Vierailija
67/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen kanssasi että koko kesän sataisi vettä 24/7. Yhdyn rukoukseesi. Aamen🙏

Vierailija
68/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile vaan. Toivon +35. Ilmalämpöpumppu löytyy. Meen tekemään helletanssin pihalle. Aivan nudena. Patalaput liehuen tuulessa.

Ja vitunnhuulet liehuen

Vierailija
69/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kiitollinen viileästä kesästä kun luen kauhu-uutisia Etelä-Euroopan käristyshelteistä. Ihana Suomen kesä!

Ai mielestäsi Suomen kesä on nähty kesäkuun 19. päivä? Onko edes käsivarren Lapissa noin lyhyt suvi?

Käsivarren Lapissa ei kesä ole vielä edes alkanut :D

Onko siellä vielä lunta?

Vierailija
70/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös näihin iho-ongelmiin juuri auta hikoilu ja aurinko?

Vierailija
71/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ruotsalaisten ja suomalaisten Transsendenttisen Meditaation® joogalentäjien kokoontuminen (n. 20 henkeä?) Savonlinnan Punkaharjulla* päättyy ensi torstaina  ja samalla loppuu myös heidän ilmapiiriä mukavasti ilman molekyylien liikettä rauhoittava ja, by the same token, viilentävä vaikutuksensa? Ainakin Ilmatieteen laitoksen 10 vrk:n povauksen perusteella juuri noin näyttäisi käyvän!  : (

* ma 16, ti  17, ke 20, to 20, pe 25...

Toki tuo ennuste muuttunee vielä moneen otteeseen....

Vierailija
72/72 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin pilvet pilaa lämpimän kelin Helsingissä :(