Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako sushia syöt yleensä sushibuffassa?

Vierailija
19.06.2022 |

Meneekö itämaisia kastikeruokia tai muita ja ehkä jälkkäriäkin myös?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina sushia mukaan, ja lukumäärä on 12. Jossain vaiheessa söin vain 7, mutta sitten se siitä hitaasti kasvoi. Joskus olen ottanut 13, mutta se on aivan liikaa. 12 on minulle sopiva. N

Vierailija
2/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30. Myös vähän jotain lihaa ja jäätelöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miso-keitolla aloitetaan, 15 sushia + 2 Asahia ja jälkiruokaan lopetetaan.

Vierailija
4/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn vain kiinalaisissa buffetissa, joissa sushia. Syön 3-8 leivitettyã kana/porsas/katkarapu pallero. Paistettua riisiä ja hapanimelä kastiketta runsaasti. Lisäksi 2-3 lohisushia, olisivatko nigirejä vai Makeja, sellainen lohenpala kääryleet päällä. Seurana soijaa ja wasabia. Olen ihan ähky ulos tullessa

Vierailija
5/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön vaan "kalliimpia susheja" eli kaiken maailman kurkku, retiisi jne jätän välistä. Valkkaan paloja missä kalapalat ovat reiluja. Yleensä menee semmonen 30-40, oma ennätys on joku päälle 50. Yleensä tavoittelen sitä, että jos on kiinteähintainen buffetti yhden sushin hinnaksi pitää tulla alle 50snt mielellään alle 40snt. Eli jos sushibuffet maksaa vaikka 12,90 (perus lounashinta) yritän syödä vähintään 26 kpl. 

Vierailija
6/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainuttakaan. Kierrän ne mahdollisimman kaukaa. Raaka kala kaikissa muodoissaan on kuvottavaa. Kypsennetty (siis esim. lämminsavustettu tai paistettu) on sen sijaan herkkua.

Vierailija
7/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainuttakaan. Kierrän ne mahdollisimman kaukaa. Raaka kala kaikissa muodoissaan on kuvottavaa. Kypsennetty (siis esim. lämminsavustettu tai paistettu) on sen sijaan herkkua.

Eipä kannata sitten kiertää kaukaa. Löytyy myösclämminsavustettua sushia. Se on mun herkku. Lisäksi voi syödä lihapatojen antimia ym.

Vierailija
8/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole WTjoten en syö sushia.

Vierailija
9/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyikäinen trolli vaan jatkaa ja jatkaa näemmä,

Vierailija
10/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin noin 30kpl. Buffassa. Tuli syötyä muutakin. Oli muuten mansikkakakkuakin.