Tuhmien puhuminen
Kommentit (15)
Mä sanon ihan suoraan että mikä näyttää ja tuntuu hyvältä ja kiihottavalta, mitä haluan ja muutenkin että miltä mikäkin tuntuu ja mitä ajatuksia herättää. Käytän hyvin rivoja ja alatyylisiä ilmauksia ihan suoraan ja räävittömästi sanoen, koska niissä se efekti juuri piilee. On maailman kuuminta saada itse samanlaista tekstiä takaisin!!!
N37
Haluisin naisen jonka kanssa saisi puhua rivosti huolettomasti seksin aikana ilman että toinen loukkaantuu.
Anna vähä esimerkkiä minkälaisia sanoja tulee.
Itse sanon vain: Tunnut todella hyvälle tms. ja vastaus on aina sama: niin säkin.
Exä oli aika kuuma tapaus, kun välillä sanoi: "Haluatko kokeilla kuinka märkänä olen?" Hän oli myös hyvin suorapuheinen halujensa kanssa: "Panettaa, mennään sänkyyn." ja sängyssö pyysi mitä halusi: "pane takaapäin" "sormeta näin" jne. Hyvin toimii seksi, kun nainen tietää mitä halua.
No en ala tänne nyt tarinoida mitään runkkutarinoita teille. Käyttäkää mielikuvitustanne.
N37
Vierailija kirjoitti:
Itse sanon vain: Tunnut todella hyvälle tms. ja vastaus on aina sama: niin säkin.
Exä oli aika kuuma tapaus, kun välillä sanoi: "Haluatko kokeilla kuinka märkänä olen?" Hän oli myös hyvin suorapuheinen halujensa kanssa: "Panettaa, mennään sänkyyn." ja sängyssö pyysi mitä halusi: "pane takaapäin" "sormeta näin" jne. Hyvin toimii seksi, kun nainen tietää mitä halua.
Varmaan noinkin. Itse en kyllä tykkäisi liiasta määräilystä.
Esimerkkejä kehiin, miten puhutaan tuhmia?
Vierailija kirjoitti:
Anna vähä esimerkkiä minkälaisia sanoja tulee.
Tuntuupa/näyttääpä/maistuupa/tuoksuupa <adjektiivi> tämä sun <substantiivi> / kun teet <verbi>.
Valmis kaava käyttöön, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä kehiin, miten puhutaan tuhmia?
Kerro itse?
Kirjoittelin päivällä mitä meillä puhutaan kun naiseni tykkää. Näköjään ei mennyt sensuurista läpi :) Alatyylistäkin käytetään laidasta laitaan. Välillä naista saa komentaa tekemään asioita ja vaihtamaan asentoa. Vastapainona paljon hellyyttä ja pusuja ja silittelyä.
Meillä ei seksin aikana juuri puhella, koska perusoletus on, että teinit (tai oikeastaan se viimeinen vielä kotona asuva teini) ei kuitenkaan ole unessa. Tapa lienee jäänyt päälle 21 vuoden mittaisena lapsiperheaikana, kun ei niin kauheasti enempää tule puhuttua silloinkaan kun sekstaillaan kahdestaan ollessa. Ehkä jotain teknisiä seikkoja, kuten että siirryppä vähän kun polvea jotenkin juilii tämä asento jne, mitä nyt keski-ikäinen joutuu kommunikoimaan kiihkeimmän menon keskellä 😀
Mutta tekstarihistoriasta alkaakin sitten tarinaa löytyä... Siellä kuvailen yksityiskohtaisesti miten hyväilisin vaimon pillua juuri sillä hetkellä, miten kuvittelisin hänen tekevän hyvää itselleen tai minulle, millaiset tuntemukset omassa kullissani parhaillaan jylläävät ja miten sitä hyväilen, kehun hänen nännejään, pilluaan ja orgasmejaan, sanoitan jonkun seksisessiomme...
Vastauksena saatan saada vaikka hymiön. Hän on aavistuksen verran kainompi pukemaan ajatuksiaan kirjalliseen muotoon.
Kotimaisissa aikuisviihde elokuvissa ollaan valitettavan hiljaa.
En ole löytänyt yhtää pätkää jossa nainen puhuisi tuhmia aktin aikana.
Ulkomaisissa hyvin yleistä.
Älkää koskaan puhuko tuhmia sängyssä ainakaan, jos olette julkkiksia.