Mitä ajattelet, kun näet naisen, jolla käsissään monen eri vaatekaupan muovipussit kaupungilla
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että miksi ap kyylää toisten kantamuksia.
Säkö et huomioi ympäristöäsi ilman kyyläystä?
En mitään. Käyn itsekin välillä useammassa vaatekaupassa ostoksilla. taloudesta kun löytyy kolme lasta ja kaikilla erilainen vaatemaku.
Että nyt on ostettu paljon vaatteita eri kaupoista.
että sillä on miehen luottokortti
En luultavasti yhtään mitään, koska en yleensäkään kiinnitä huomiota ihmisiin. Jos kuitenkin huomaisin niin surettaisi, ettei maapallon tila kiinnosta häntä edes sen vertaa, että luopuisi muovipusseisrta. Ja kun ne oletettavasti olisivat krääsäkauppojen (H&M ja vastaavat) kasseja niin saattaisi jopa pistää vähän vihaksi,
Vierailija kirjoitti:
että sillä on miehen luottokortti
Oma luottokortti ja vapaapäivä sen käyttämiseen.
Soo soo tuhlari kirjoitti:
Meni ja täräytin itselleni satasella kesävaatteita. Melko paha veto köyhältä, mutta omatuntoni on silti aika kirkas, ottaen huomioon, että viime vuonna ostin vain yhden vaatekappaleen ja muut kesävaatteet onkin sitten jo 4 vuoden takaa, eikä niitä ole montaa. Joten, oli tarve.
Satasella useita vaatteita? Ei taida olla kovin pitkäikäisiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Käyn itsekin välillä useammassa vaatekaupassa ostoksilla. taloudesta kun löytyy kolme lasta ja kaikilla erilainen vaatemaku.
Siinä vaiheessa, kun lapsilla alkaa olla erilainen maku, jota pitää noudattaa, niin he käyvät itse shoppailemassa.
Tai meillä, kun mä vihaan kaupoilla käyntiä.
Mihinkähän baariin minä menisin päiväolusille.
Katsoisin, että tuo ei ole ainakaan mikään ilmastonmuutospiirpetäjä, kun on mennyt ostamaan muovikassit monesta eri kaupasta. Eikä myöskään kovin säästäväinen, kun on kaikista pitänyt oma pussi ostaa.