Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies määrää juhannuksen vieton

Vierailija
19.06.2022 |

Meillä on mukava koti, paljon tilaa, oma piha ym. virikettä. Ollaan puhuttu, et juhannuksen vietto sujuu mukavasti täällä. Nyt mies haluaa väkisin änkeä juhannuksena suvun mökille, jonne tulee mökin kokoon nähden aivan liian paljon väkeä. Ongelma on makuupaikat. Meidän perhe ja toinen perhe saa aina yhdet makuuhuoneet ja yksi perhe valtaa aina kaksi makkaria. Loput nukkuu siellä minne mahtuu. Makuupaikoista tulee aina kinaa samoin siitä, kuka on herännyt liian aikaisin ja kuka kolistelee liian myöhään ja herättää toisten lapset. Olen koittanut asiallisesti miehen kanssa puhua tilanteesta, koska itseäni ahdistaa lähteä tuonne. Mies sanoo, että on vain kestettävä ja siedettävä välillä epämieluisaa asiaa. Mitäs jos jäisinkin ihan yksin kotiin, en ymmärrä miksi tuonne pitää lähteä, kun ei siitä kivaa tule.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten lopussa totesitkin sinun ei ole mikään pakko lähteä miehen sukumökille. Rauhallista juhannusta omalle kotipihallesi jo näin ennakkoon!

Vierailija
2/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene miehen kanssa. Me ei vietetä läheskään kaikkia pyhiä/lomia miehen kanssa yhdessä ja se passaa meille oikein hyvin. Aina on tietenkin niitä sukulaisia, joiden mielestä pariskunnan pitäisi olla liimattuna yhteen, mutta niiden kommentit menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon nyt mitä tahansa kotisi,elämäsi.Olet kuitenkin tossun alla ettet joudu taivasalle,rahattomaksi ja koditomaksi. Asia on ihan omaa syytäsi.

Vierailija
4/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä, keksi sinä itsellesi jotain kivaa :)

Vierailija
5/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mies sinne lasten kanssa ja jää yksin kotiin. Tai jos matka ei ole järkyttävän pitkä, menette sinne päiväseltään ja tulette yöksi kotiin.

Vierailija
6/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. En menisi. Ihmettelen mitä se suku saa siitä, kun pääsee joka juhannus riitelemään?

Vierailija
7/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt ensin suomea ja kerro sitten.

Vierailija
8/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene miehen kanssa. Me ei vietetä läheskään kaikkia pyhiä/lomia miehen kanssa yhdessä ja se passaa meille oikein hyvin. Aina on tietenkin niitä sukulaisia, joiden mielestä pariskunnan pitäisi olla liimattuna yhteen, mutta niiden kommentit menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Juu, tätä voisi olla kiva kokeilla. Miehen mielestä nämä pyhät ollaan aina yhdessä. Mutta tässä tapauksessa en näe, että mun on tuonne pakko mennä. Olen aina vain huonolla tuulella siellä. Meillä siis on lapsia, että en tiedä kuinka mies tästä innostuu

Vierailija
9/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse mennä. Itse ottaisin tuollaisessa tilanteessa mukaan makuupussin ja teltan tai jäisin kotiin.

Vierailija
10/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tätä voisi olla kiva kokeilla. Miehen mielestä nämä pyhät ollaan aina yhdessä. Mutta tässä tapauksessa en näe, että mun on tuonne pakko mennä. Olen aina vain huonolla tuulella siellä. Meillä siis on lapsia, että en tiedä kuinka mies tästä innostuu

Meillä on kaksi lasta. Joskus mies menee lasten kanssa sukulaistensa mökille, ja seuraavalla kerralla minä otan lapset.

Vierailija
11/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mene. Joka juhannus on ne ovat päissään riidelleet suku mökillä. Ihanaa viettää ihan omassa rauhassa kotona eikä ole mennyt mikään pilalle. 

Vierailija
12/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. En menisi. Ihmettelen mitä se suku saa siitä, kun pääsee joka juhannus riitelemään?

Juu tämä on kummallista. Kerran ehdotettiin, että juhannusta vähän vuoroteltaisi, mutta tämä oli ehdottomasti ei.

Vierailija
13/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon touhun ihan oman suvun toimesta. Ihmiset, jotka eivät oikeasti siedä toisiaan pakkautuvat 2 kertaa vuodessa samaan aikaan samalle mökille eli juhannuksena ja venetsialaisena. Kyseessä siis isäni ja hänen siskonsa yhdessä omistama sukumökki. Kumpikaan ei halua luopua osastaan ja muuten kyllä kesällä toimii vuoroviikot, mutta ei kyseisinä päivinä... Aina riidellään. Yleensä alkaa isän ja siskon kina jostain tehdystä ja tekemättomästä ja kohta on mukana myös puolisot ja lapset ja jopa lapsenlapset... Meidän perhe ei siellä käy enää juhannuksena ainakaan.

Vierailija
14/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvaikäisen on toki varmasti helpompi jäädä kotiin mutta leikki-ikäiset varmasti pärjäävät isänsä kanssa mökkireissulla. Ja toki toivottavasti isä pärjää lasten kanssa.

Vierailija
15/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei nyt selvinnyt lasten ikä, mutta ainakin teinit jäävät myös mielummin kotiin. Ja ajatteleeko kukaan myöskään tätä pienempien lasten tunteita, jos tällaiseen ollaan pakottamassa?

Vierailija
16/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tämä on kummallista. Kerran ehdotettiin, että juhannusta vähän vuoroteltaisi, mutta tämä oli ehdottomasti ei.

Kiusa se on pienikin kiusa. Moni nauttii juuri siitä, että pääsee suvun kanssa kinaamaan, koska kaikki ajattelee "minulla on oikeus".

Vierailija
17/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei nyt selvinnyt lasten ikä, mutta ainakin teinit jäävät myös mielummin kotiin. Ja ajatteleeko kukaan myöskään tätä pienempien lasten tunteita, jos tällaiseen ollaan pakottamassa?

Meillä ei oo teinejä.

Vierailija
18/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusa se on pienikin kiusa. Moni nauttii juuri siitä, että pääsee suvun kanssa kinaamaan, koska kaikki ajattelee "minulla on oikeus".

Ilmeisesti... Kyllä tässä on kaikkea muutakin kummallista.

Vierailija
19/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole imetettäviä lapsia, isä pärjää heidän kanssaan aivan mainiosti yksinäänkin. Jos ei pärjää, niin sitten opettelee.

Vierailija
20/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on nyt aaveellä liikkeellä juhannusta pilaavia miehiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän