Avioehdot kiellettävä lailla!
Kommentit (49)
avioehdot ovat hämäystä ja lakimiesten juoni. ilman avioehtoa nainen saa puolet miehen omaisuudesta. jos on avioehto, niin nainen voi riitauttaa sen ja nainen saa puolet miehen omaisuudesta ja mies joutuu maksamaan isot oikeudenkäyntikulut
miksipä ei koko järjestelmää uusiksi? Kaikenmaailman uskonnolliset rituaalit ja velvoitteet hittoon ja nykyaikaistus yhteiselon pykäliin. Olisi jo aika.
Vierailija kirjoitti:
Mistä täällä päätellään että miehellä on se isompi omaisuus
siitä, että nainen pariutuu aina ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehdon pitäisi olla pakollinen
Sovinistíko se siellä?
Kai naisellakin voi olla enemmän omaisuutta. Ääliökö se siellä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehdon pitäisi olla pakollinen
Sovinistíko se siellä?
Kai naisellakin voi olla enemmän omaisuutta. Ääliökö se siellä ?
ei voi. nainen ottaa aina itseään rikkaamman miehen. yksin jäävät köyhät miehet ja rikkaat uranaiset
Sekä (uusittukin) avioliittolaki että perintökaari ovat jäänteitä menneestä maailmasta jossa suvulla oli ainoana tärkeänä omaisuutena maatila. Avioliitossa pitäisi olla oletuksena, että kumpikin pitää omansa avioliiton purkautuessa. Jos tästä halutaan poiketa, tehtäköön avioehtosopimus.
Vierailija kirjoitti:
Avioehto pitäisi olla pakollinen. Sehän toteutuu vasta kun avioliitto päättyy. Otetaanhan vakuutuskin, vaikkei esim. tulipaloa kukaan halua.
avioliitto sisältää sopimuksen siitä, että nainen saa puolet miehen omaisuudesta. ei siihen muuta sopimusta tarvita
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisi sitten alkaa hommaamaan oman omaisuutensa eikä varasta lähtiessään puolia miehen hankkimasta omaisuudesta kun naiset jättävät ja vaihtavat kumppania kahden tai kolmen vuoden välein
Älkää rahdatko köyhien maiden naisia Suomeen. Helppoa 👍
Suosikaa työssäkäyviä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen harakan kanssa ei kannata avioitua, joka ei suostu avioehtoon ja lapsia ei kenen tahansa kanssa kannata hankkia.
Vasektomian yhteydessä pystyy halutessaan tallettamaan spermaa. Mies päättää milloin lisäännytään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisi sitten alkaa hommaamaan oman omaisuutensa eikä varasta lähtiessään puolia miehen hankkimasta omaisuudesta kun naiset jättävät ja vaihtavat kumppania kahden tai kolmen vuoden välein
Suosikaa työssäkäyviä.
yhtälailla ne työssäkäyvät naiset kelpuuttavat vain itseään rikkaamman miehen. siksi pienituloisille mieheille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin hakea vaimo halpamaasta.
Miksi? Minä ainakin haluan avioehdon jos avopuolison kanssa joskus naimisiin päädytään. Mulla on paljon enemmän omaisuutta kun hänellä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua sä debiili mussutat?
Itse ainakin vaatisin avioehdon.
Kyllä huomaa että näissä kommenteissakin oletuksena on paljolti että nainen on se joka ansaitsee/ kuppaa miehen rahat.
T. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikaa työssäkäyviä.yhtälailla ne työssäkäyvät naiset kelpuuttavat vain itseään rikkaamman miehen. siksi pienituloisille mieheille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin hakea vaimo halpamaasta.
Millä pienituloinen mies elättää tuontinsa?
Velkaa ei voida nostaa määräänsä enempää. Köyhästä maasta löydetty "halpa" tuonti muuttuu hyvin pian kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehto pitäisi olla pakollinen. Sehän toteutuu vasta kun avioliitto päättyy. Otetaanhan vakuutuskin, vaikkei esim. tulipaloa kukaan halua.
avioliitto sisältää sopimuksen siitä, että nainen saa puolet miehen omaisuudesta. ei siihen muuta sopimusta tarvita
Ei sisällä mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikaa työssäkäyviä.
Paljon ahneempia on suomalaiset gold digger naiset kuin yksikään ulkomaalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siitä, että nainen pariutuu aina ylöspäin
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Melkoinen osa ei pariudu koskaan.
Reilua vai onko? kirjoitti:
Yrittäjän kannattaa aina tehdä avioehto. Olen monta kertaa nähnyt, kun yrittäjältä menee eron hetkellä työpaikka, perhe ja koti. Työntekijän työpaikkaa ei ex voi vaatia, mutta yrityksestä puolet.
Teini-iän ihastukselleni kävi noin. Nauroin vain, että siitäs sai kun otti väärän muijan :D
Mä vaadin sellaisen ehdon, että kaikki mikä on mun on mun ja kaikki mikä oli ukon on nyt mun :)