Mille alalle kannattaisi hakeutua, jos 35-vuotiaana lukiokoulutuksella ja ilman kokemusta haluaisi pyrkiä? Pitäisi olla mahdollisuus 3000e nettopalkkaan suht nopeasti
Mietin vain että mikä olisi hyvä työ tuollaiselle miehelle?
Kommentit (17)
Myynti noilla spekseillä. Ja vaatii että olet hyvä ja että onnistut myyntitavoitteissa, mutta silloin mahdollista päästä tuohon palkkaan nopeastikin. Myynnissä ei koulutuksille kumarrella ellei mennä johtotasolle.
Et siis itse ole tuo mies? Mietit vain sellaista tuollaiselle miehelle. Miksei se mieti itse? Meidänkö se pitäisi miettiä?
Minä 40-v akka ja aion hakea amikseen. En edes haaveile 3000e tuloista, 2500 on ihan ok.
Taas tämä sama väsynyt trolli. Mee pois.
Vierailija kirjoitti:
Et saa enään töitä
Sama pätee ihmisiin, jotka eivät osaa oikeinkirjoitusta.
Opettajien keskipalkka 4300, taitaa ainakin mennä lähelle 3000 nettona.
Myyntihommissa tienaa tuon helposti ilman koulutuksiakin. Parhaiten tienaa kotimyyjänä eläkeläisille ja muille uunoille. Tuotteet tai remontit ovat poskettomanhintaisia ja mitä korkeamman hinnan saat ostajalta kinuttua sitä paremmat provikat irtoaa myyjälle. Joten jos ei omatunto paina, niin ei muuta kuin tienamaan.
Lähihoitajaksi on realistista kouluttautua. Vuorotyötä tekemällä pystyy myös tienaamaan tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajaksi on realistista kouluttautua. Vuorotyötä tekemällä pystyy myös tienaamaan tuon verran.
Ei hoitoalaa.
ap
hoitaja ja vähän ylitöitä. normihoitajalla kotona sohvalla saikutellessa bruttotulot jäävät 3600 euroon, mutta jos käy töissä, niin pääsee 3000e nettoon
Vierailija kirjoitti:
Minä 40-v akka ja aion hakea amikseen. En edes haaveile 3000e tuloista, 2500 on ihan ok.
Mulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja brutto 2500. Kannatti opiskella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hoitoalaa.
ap
Tilanteesi on sellainen, että valitettavasti vaihtoehtoja hoitoalalle ei oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Opettajien keskipalkka 4300, taitaa ainakin mennä lähelle 3000 nettona.
Epäpätevänä ei kyllä tuollaisiin summiin pääse. Yli 10 vuotta alalla olleena kaksoiskelpoisenakaan ei edes bruttopalkkani ole yli 3000 euroa.
Itse olen melkein tuollaisessa tilanteessa. Olen tosin hieman vanhempi.
Olen tässä pohtinut mahdollisuuksiani eikä niitä paljoa ole. En vaatisi mitään järjettömiä palkkoja, mutta jos vaikka reilut 2000 € nettona saisi ja työ saisi olla sellaista johon ei ärsyttäisi joka aamu herätä. Valitettavasti kaikki tuollaiset työpaikat vaatisivat korkeakoulutuksen eikä minulla ole sellaiseen mahdollisuutta enää. On siis kai vain pakko elellä työttömänä jatkossakin ja toivoa, että työpaikka putoaa taivaalta.
Hakeudu hoitoalalle ja mene Norjaan töihin.
Et saa enään töitä