Lue keskustelun säännöt.
Balsami-etikka; avattuna huoneenlämmössä vai jääkaapissa?
19.08.2008 |
mutta jos kovin nopeasti käyttää, niin kaipa se huoneenlämmössäkin säilyy jonkun kuukauden.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Liika kylmyys saattaa muuttaa makua.