Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolison luonne/käytös muuttunut

Vierailija
19.06.2022 |

Kaipaa vertaistukea. Mies oli pitkään työtön. Sitten aloitti vakityön. Itse hoidan kahta lasta kotona. Mielestäni suhde on muuttunut ikävämpään suuntaan, mies on ylimielinen, ja jäänyt kiinni pikku valheista. En nyt olisi että noin nousee hattuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et tietenkään ole muuttunut yhtään.

Vierailija
2/6 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse et tietenkään ole muuttunut yhtään.

Onko tämä kommentti vertaistukea mielestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun miehestä tuli varsin aggressiivinen, kontrolloiva ja epäempattinen, kun muutimme yhteen. Oli jo oireillut vähän ennen satunnaisesti, mutta pakka levisi, kun muuttokuormat oli purettu. Kuulemma aika tavallista. Aiemmissakin suhteissa nähnyt ihmisten muuttuvan oudosti (ei näkyvää syytä) ja nimenomaan ikävään suuntaan.

Vierailija
4/6 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans . Kaiklla meillä kans. Loputtomiin.

Vierailija
5/6 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun miehestä tuli varsin aggressiivinen, kontrolloiva ja epäempattinen, kun muutimme yhteen. Oli jo oireillut vähän ennen satunnaisesti, mutta pakka levisi, kun muuttokuormat oli purettu. Kuulemma aika tavallista. Aiemmissakin suhteissa nähnyt ihmisten muuttuvan oudosti (ei näkyvää syytä) ja nimenomaan ikävään suuntaan.

Ikävä kuulla tuosta tilanteesta. Kun sieltä kotoa ei pääsekään lähtemään ihan suitsait jos kumppani alkaa käyttäytyä arvaamattomasti. Ehkä meilläkin heijastuu puolisolla lapsuuden kodin malli (avioerolapsi). Välillä tuntuu, ettei puhu minulle vaan mielikuvalleen äidistään. Olivat olleet läheisiä.

Pahinta on ihmeellinen mykkyys. Ei kerro mitään oma-alotteisesti. Siis perheessämme kukaan ei sano sanaakaan ellen minä heitä kysymystä! En kestä enää. Nyt tullut jo käsistäpitely kuvioon.

Vierailija
6/6 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siellä kovat testosteronitasot ilmassa, että koti-ilman elähdyttämä äijä ihan saa boostin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi